Cumartesi: Volendam

Pazartesi, Ekim 07, 2013

Cumartesi hiç aklımızda yokken Volendam'a gittik. Volendam Hollanda'nın kuzeyinde bulunan minicik ama çok şirin bir balıkçı kasabası. Peynirleri, tahta pabuçları, yöresel kıyafetleri ve elbette balıklarıyla meşhur. 





Bizim gittiğimiz gün bulutlar çok aşagıdaydı ve Deniz'in hemen üstünde gibi görünüyordu. O beyaz-gri aydınlık görüntü benim çok hoşuma gitti. Eski ve tarihi evler, sahilin hemen kenarındaki balıkçılar, salaş barlar ve kafeler de çok güzeldi. Böyle film dekoru gibi yerleri gerçekten seviyorum ben.




Umudcuğum bu teknelere uzuuun uzun baktı, onların korsan gemisi olabileceğiyle ilgili senaryolar uydurdu:)


Uyuyor numarası yaptı yürümemek için ama yemezler!


Burada yiyebileceginiz şeyler kısıtlı. Özetle sadece balık. Biz zaten fish&chips sevdiğimiz için hiç şikayetçi olmadık. Tabaklarımızı alıp iskeleden ayaklarımızı sallandırıp karnımızı doyurduk. Üstüne bir de tezgahta yapılan waffelardan!


Bu fotografı Umud çekti, biz sonucu epey beğendik :)

Ben seviyorum böyle günübirlik gezileri. Değişik evler, değişik sokaklar, insana kısa süre için bile olsa iyi geliyor.












You Might Also Like

6 yorum

  1. Bir kaç ay önce Annem, yengem ve yeğenlerimde oradaydı. Ben fotoğraflarına bakmakla yetindim burda :) Çok güzel bir yer. Evler çok güzel özellikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim sen de gelir görürsün birgün:)

      Sil
  2. merhaba,bizde bu yil ziyaretimize gelen babamla birlikte volendam a gitmistik.Bende ilk kez o zaman gorup cok begenmistim.ozellikle buralara ziyaret icin gelenlerin gormesi gereken, gercekten cok guzel bir yer.fotograflar cok guzel.Allah mutlulugunuzu daim etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten çok güzel bir yer, teşekkür ederim hepimizin :)

      Sil
  3. Deniz Blogunuza girerken ilginç bi şekilde heyecanlanıyorum. Heyecanımın sebebide sanırım şu, bende sizin gibi kitap okumayı, çayımı kahvemi alıp dizi izlemeyi, mum yakmayı vs çok seviyorum ama neredeyse hiçbirini yapmaya vakit bulamıyorum. Siz yapınca ve bloğa koyunca sanırım kendim yapmış gibi hissediyorum. Yazılarınızı keyifle okuyorum.Daha sık yazı yazmanızı umarak keyifli günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mutlu oldum begenmenize:) ben da eskisi kadar vakit bulamasam da yine de sevdiğim şeyleri yapmaya çalışıyorum.

      Sil

Labels