Bugün Ne Yedim?

Çarşamba, Ekim 23, 2013

Blogda yeni bir gelenek başlatmaya karar verdim. Ne yediğimin çetelesini tutacağım. Bugün ne giydim postları oluyor da ne yedim neden olmasın değil mi? Bu ara çok fazla ayaküstü atıstırdıgımı, zamansız -mesela gece yarısı- ağır yemekler yediğimi düşünüyorum. En azından kendi kendime beslenme düzenimi görmek istedim. Hem de belki kayıt altına alacağımı bilince saçma sapan abur cubur yemeyi keserim ele güne karşı mantığıyla :)



Kahvaltım klasik Türk kahvaltısıydı bugün, evde olunca vakit ayırabiliyorum uzun kahvaltılara. Her zaman böyle olmuyor ne yazık ki. Bir de sonbaharda kuru domates, sarımsak, nar ekşisi ve zeytinyagıyla bir sos hazırlayıp kavanozda saklamayı ve canımın istediği her şeye biraz eklemeyi seviyorum. Bu sefer peynir ve zeytine ekledim.


Öğlen kıymalı makarna ve yoğurt yedim. Hepsini bitiremedim, gözüm midemden daha açtır her zaman zaten.


Öğleden sonra bir fincan kahve içtim ve çikolatalı pasta yedim. Çok da güzeldi.


Akşam yemeğinde şakşuka yedim. Ekmek yemedim, yine tabağıma çok aldığım için tam bitiremedim. Bu huyumu değiştirmeliyim.


Gece bir tabak kestane yedim! Geçenlerde ormana gidip toplamıştık, hergün biraz yiyoruz. Bayılırım kestaneye ayrıca.


Son olarak biraz önce bir elma yedim. Aslında canım istemiyordu ama hiç meyve yemediğimi fark ettim, o yüzden yedim. Bunlar harici 7-8 bardak su içtim ki daha içerim uyuyana kadar.

Bugünlük yediklerim bunlardı. Bu postları hergün tabi ki yapmayacağım ama arada paylaşmayı düşünüyorum. Ayrıca üşenmezseniz siz de yazın ne yediğinizi, ilham olsun.

Öperim



You Might Also Like

20 yorum

  1. bir kahvaltı blogu vardı, ne zamandır yazmıyor, bayılırdım ben ona. bu seriye de bayıldım, hep yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler marjocugum beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Ben sizin blogunuzun yeme içme bölümüne hep bayıldım zaten. Daha önce yaptığınız yemeklerden de bahsederdiniz ama yakın zamanda yazdığınızı anımsamıyorum. Çin yemeğiniz, makarnalarınız pizzalarınız farklı mutfaklardan yemeklerinizi de yapılışlarıyla paylaşmanızı çok isterdim.hatta tatlıları da :)

    Sevgiler, Müge

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemeklerden genelde instagram postlarında yine bahsediyorum ama tarif verecek kadar iddialı değilim açıkcası:) ama merak edip soran olursa elbette yazıyorum yapılışını yorumlarda. Begenmenize sevindim ayrıca, teşekkür ederim güzel yorumunuz için:)

      Sil
  3. Ben 7,8 bardak suya takıldım, bunu bir türlü beceremiyorum ve maşallah Allah bozmasın demek istiyorum.:)

    Kestaneden canım çekmedi değil.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) annem çok su içer benim, küçüklüğümden beri bana da öyle alıştırdı. Bir büyük şişe doldurup bugün bunu bitireceğim akşama kadar diye kendinize hedef koymak işe yarayabilir belki :)

      Sil
  4. Instagram'deki yemek paylaşımlarına bayılıyorum zaten, burdan da toplu görmek iyi olacak :) acıktığımı hissettim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Onur'cuğum:) yaşasın boğazına düşkün insanlar :)

      Sil
  5. Süper bir seri olacak bence...

    YanıtlaSil
  6. merhaba,ben,eger kendiniz yapmadiysaniz cikolatali pastayi nereden aldiginizi sormak istedim.malum buralarda cikolatali pasta bulmak pek zor.hamileliklerimde ne cok canim isterdi.jelatinsiz olarak sadece hema'da var diye biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jumbo'dan aldım tesadüfen görüp, epey de güzeldi. Türkiye'deki pastaları andırıyor bir bakın isterseniz yeni çıkmış.

      Sil
  7. Bakmaktan zevk aldım:) Devamındanda alacağım canım

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir post olmuş.Bir süredir sağlıklı beslenme konusu benim de ilgimi çekiyor.Etrafımda çokça şeker hastası olduğu için doktorların onlara neleri önermediğine de ayrıca dikkat ediyorum.Kestane konusunda daha dikkatli olmalısınız.Kestane şekeri çokani bir şekilde yükselten bir besin.Bir tabak değil de 5 tane vs gibi sayı limiti koymakta fayda var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tavsiye için bilmiyordum açıkcası, dikkat edeceğim. Sevgiler:)

      Sil
  9. Yaz yaz, senin yemeklerin güzel oluyor her zaman :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba :) Kurutulmus domates tarifi ararken postunuzu gordum. Bahsettiginiz sosu nasil hazirladiginizi tarif eder misiniz rica etsem? Lezzetli gorunuyor, afiyet olsun :) Simdiden tesekkurler.. (Seda)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel bir tarif yok, yazdığım gibi kuru domates ve sarımsağı küçük küçük doğrayıp zeytinyağı ve nar ekşisiyle karıştırdım.

      Sil
  11. Bu fotograflarin her birinin yaninda bir like butonu olsa herbirine basardim, tereddutsuz.. :)

    YanıtlaSil

Labels