TheBalm Alışverişi

Çarşamba, Eylül 18, 2013

Merhaba 

Bu ara o kadar vaktim yok o kadar vaktim yok ki vakitsizliğin anlamını ilk kez öğrenmiş gibiyim.

Bu alışverişi yapalı iki ay oldu galiba, yeni yazabiliyorum. Her şeye yetişenler bunu nasıl becerebiliyor? Hollanda'da ne yazık ki TheBalm satılmıyor, bu kadar sevdiğim bir markaya sık ulaşamamak can sıkıcı ama yapacak bir şey yok Türkiye'ye gittikçe alıyorum ancak. Son gittiğimde de bunları aldım, şansıma bayram dönemiydi ve indirim de vardı güzel oldu.






Öncelikle hemen NudeTude paleti aldım, bunu bloglarda gördükçe çok beğeniyordum zaten. Tam benim sevdiğim gibi bağırmayan, doğal renkler.





Farların kalitesini de çok beğendim, yumuşacık, güzel renk veriyor, kolayca dağıtılıyor.



İkinci olarak Shady Lady paleti aldım. Bunun iki versiyonu vardı neden diğerini de almadım bilmiyorum, çok pişmanım. 



NudeTude palete göre biraz daha iddialı renkler var bu palette. Koyu renklerle doğalları dengeli bir şekilde karıştırmışlar ve çok güzel, kullanışlı bir palet olmuş. Farların bazıları epey belirgin ışıltılara sahip, onları da ayrıca sevdim.



Thebalm'dan meşhuuur Hot Mama allığı uzun zamandır severek kullanıyordum, o yüzden elim hemen diğer allıklara gitti. Bende pek fazla bu tarz mürdüm tonlarında soğuk tonlu allıklar yok o yüzden çeşit olsun diye Cabana Boy'u aldım. 







Son olarak da en son çıkan Instain serisine baktım. Hepsi güzeldi ama ben Toile'yi seçtim. Thebalm kendi sitesinde 'strawberry' olarak tanımlamış rengi. Bana biraz daha turuncu ve mercan gibi geliyor. Bu seri mat ve oldukça fazla renk veriyor, o yüzden sürerken epey dikkatli olmak lazım.

Benim aldıklarım bunlar. Thebalm kullananların mutlaka sonraki sefer almalısın dediği ürünler varsa duymak isterim.

Sevgiler

You Might Also Like

4 yorum

  1. Mutlaka The Balm'ın far bazını ve Balm Jovi paleti almalısın.

    YanıtlaSil
  2. çok guzel gorunuyorlar, gule gule kullan. Resimli review bekleriz.

    YanıtlaSil
  3. Mutlaka Balm Jovi paletini ve The Balm fırçalarını deneyin derim iyi günlerde kullanın :-)

    YanıtlaSil
  4. The Balm fırçalarını,Balmshelter'ı ve kesinlikle Balm jovi paletini almanızı tavsiye ederim.Aldıklarınız çok güzel iyi günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil

Labels