Kitap Alma Terapisi - 3

Salı, Eylül 03, 2013



Selamlaaar

Türkiye'ye gidince elbette bol miktarda kitap alıp geldim yine. Buradaki bitmek bilmeyen uzun kış akşamlarını depresyona girmeden geçirebilmek için kitap şart! Bu arada başıma bir şey gelmeyecekse ben hafiften kışı özler gibiyim şu ara. Mumlar, battaniyeler, filmler, diziler, bitkiçayları, atkı ve eldivenler, botlar hafiften çekici gelmeye başladı bana. Gerçi çok eminim iki ay sonra bunu söylediğime şaşırıp çoktan bıkmış olacağım bile. Gerçi bu sene kitap okumaya fırsatım kalırsa kendimi şanslı hissedeceğim o da ayrı bir konu ama şimdiden düşünüp moralimi bozmayayım.


Her neyse aldıklarıma gelirsek; 

Jojo Moyes - Senden Önce Ben: Serrose'dan duyup aldım bunu. Açıkcası aşklı meşkli kitaplar çok ilgimi çekmez ama bunu okumak istedim.

Dan Brown - Kayıp Sembol: Bir ara Dan Brown ne çıkarsa koşar alır okurdum ama sonra bir uzaklaşma yaşadım nedense. Bu kitabını okumamıştım D&R'da kampanyadaydı alayım bari dedim.

George RR Martin - Ejderhaların Dansı: Ay ay ay o la la la vuhuuuuu diye bir giriş yapmak istiyorum. Buz ve Ateşin Şarkısı serisinin yeni kitabı nihayet çıktı. Tümmmm alışverişin assolisti bu ikisi lütfen saygı duruşu. Heyecanla okumayı bekliyorum, eminim ki çok beğeneceğim yine. Sizde de çok seveceğinizi bildiğiniz kitabı okumaya kıyamamak durumu oluyor mu?

Dan Brown - Cehennem: Ay herkes bunu okuyor?! Lanet gelsin ben de alayım madem dedim. Severim bence, dediğim gibi bir ara epey okurdum bu yazarı.

Philippa Gregory - Julia: Philippa Gregory en sevdiğim yazarlardan biri ki zaten yüz kere yazdım blogda. Bu kitap daha önce bayıla bayıla okuduğum Beatrice'in devamı, yani Wideacre üçlemesinin ikincisi. Beatrice'i okuduktan sonra dayanamayıp Wikipedia'dan ikinci ve üçüncü kitapların konularına bakmıştım ve kitap çıkana kadar umarım unuturum demiştim çok şükür büyük kısmını unuttum :)

Ahmet Ümit - Sultanı Öldürmek: Ahmet Ümit'in tüm kitaplarını okudum sanırım. E bunu da okuyayım dedim. Aslında çok hayranı sayılmam. Maksimum yüzüncü sayfada katil kim tahmin ettiğim polisiyeler biraz vasat geliyor bana bakalım bu nasıl.

Jr. R. Tolkien - Hobbit: Sen fantastik kitap, film, dizi severim de dur ama Hobbit'i okumamış ol. Rezalet. Bu utanca bir son veriyorum ve Aralık'ta filmin ikinci yarısı çıkana kadar bu kitabı okumuş olmayı planlıyorum.

Barış Bıçakçı - Sinek Isırıklarının Müellifi ve Aramızdaki En Kısa Mesafe: Barış Bıçakçı'nın okuduğum ilk kitabı Bizim Büyük Çaresizliğimiz'i epey sevmiştim ve diğer kitaplarını da okumak istediğim için bunları aldım. Barış Bıçakçı şimdiden çok başarılı bulduğum bir yazar oldu. Böyle seveceğim Türk yazarlar bulunca çok mutlu oluyorum.

Zülfü Livaneli - Engereğin Gözü ve Kardeşimin Hikayesi: Zülfü Livaneli kitapları kolay okunuyor, akıcı ve sürükleyici oluyor genelde. Bu ikisi de büyük ihtimal öyledir.

Charliene Harris - Aile ölüsü: Ve tabi ki her sene olduğu gibi Güneyli Vampir Serisinin yeni kitabını aldım. Bu seriyi de çok sevdiğimi milyor kez yazdım, yine eminim iki günde pıt diye okuyup bitirecek ve terapiye ya da masaja gitmiş gibi çok mutlu olacağım.

Stephen Chbosky - Saksı Olmanın Faydaları: The Perks Being A Wallflower'ı izledikten sonra epey bir etkisinde kalmıştım. Ben bunun kitabını derhal okumalıyım dedim, eminim çok daha etkileyicidir. 

Anne Rice - Vittorio: Vampirli kitapların anası diyelim biz buna kısaca. Hevesle okumayı bekliyorum.

Tess Gerritsen - Ruhundaki Zehirle Yüzleş: Ben Umud'u doğurmadan önce epey iyi bir gerilim okuruydum. Sonra anne olunca naif mi oldum nedir psikolojim kaldırmamaya başladı korkunçlu kitapları ve filmleri. Ama bir taraftan okuyasım da var, korka korka attım bir tanecik sepete. Tess Gerritsen gerilim kitapları konusunda en iyilerden biri. Birkaç kitabını okuyup çok sevmiştim çocuk doğurup sütlaç kıvamında bir insana dönüşmeden önce.

Maeve Binchy - Aşk ve Çocuk: Maeve Binchy'yi ne çok severim! Rahmetli oldu malum gecen yıl, artık elimdeki kitaplarıyla yetinecek olmak üzücü. Kimisi onun yazdıklarını değersiz bulur, ki ben hiç katılmıyorum. Küçük insanların küçük ve sıcak hikayelerini onun kadar güzel yazan kimse olamaz. Her kitabından sonra benim içimi bir huzur kaplıyor, mutlu ve daha pozitif bir insan oluyorum. Bir romanın size bunu hissettirmesi de az uz bir şey değil bence.

Alison Weir - Dokuz Günlük Kraliçe: Yazarı daha önce duymamıştım ama içimdeki İngiliz Monarşi hikayeleri delisi Jane Grey'in hikayesi olan bu kitabı görünce iki saniye bile tereddüt etmedi. Sanırım hemen hemen tüm kraliçelerin hayatını okudum, bu garip de 9 güncük de olsa kraliçe olmuş. Okumalıydım mutlaka. Önceki hayatımda asildiysem demek, karşı koyamıyorum.

Benim aldıklarım bunlar, tabi ki her zaman olduğu gibi aklımda alıp okumak istediğim tonla kitap daha var. Böyle olması da güzel aslında hiç bitmesin okumak, izlemek, görmek istediklerimiz ve sağlığımız yerinde olsun ki yavaş yavaş hepsini yapabilelim.

Herkese sevgiler.



You Might Also Like

6 yorum

  1. Zulfi Livanelinin Engeregin Gozunu okumustum cok oldu guzel bir kitap ama sanki dili biraz agirdi tabi baslarda sonlara dogru daha akici olmustu.

    YanıtlaSil
  2. Ben de merakla okumayı bekliyorum bakalım ben r düşüneceğim :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    kitap seçimlerinize bayıldım, blogunuza da öyle. Ben de geçici bir süre için Den Haag da yaşamaya başladım, giderken kıyafetlerimi vermek istiyorum ama kime ve nasıl, hiç bir fikrim yok. Bu konuda bilginiz var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
    güzel paylaşımlarınızın devamı dileğiyle..

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    kitap seçimlerinize bayıldım, blogunuza da öyle. Ben de geçici bir süre için Den Haag da yaşamaya başladım, giderken kıyafetlerimi vermek istiyorum ama kime ve nasıl, hiç bir fikrim yok. Bu konuda bilginiz var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
    güzel paylaşımlarınızın devamı dileğiyle..

    YanıtlaSil
  5. Seda merhaba teşekkürler yorumun için, kusura bakma geç yazabiliyorum. Kıyafetler için konteynerlar oluyor ben onlara atıyorum kullanmadıklarımı. Genellikle marketlerimn önünde bulunuyor eminim orada da vardır.

    YanıtlaSil
  6. dan brown hakkındakı yorumun güldürdü :D

    YanıtlaSil

Labels