Golden Rose Rich Color Oje - 50

Pazartesi, Eylül 23, 2013

Temmuz'da Türkiye'den almıştım bu ojeyi. Yanımda oje götürmeyip oradan yerli markalardan almayı seviyorum çünkü. Çok da beğendim açıkcası. Daha önce bu markadan bir ürünüm olmamıştı, güzel oldu denemek.



Geçen yaz en çok kullandığım oje buydu galiba. Zaten bana mercan, turuncu ojeler verin başka renk oje canım çekene kadar epey oyalanırım. Golden Rose'un bu serisini gerçekten beğendim. Tek katta çok iyi renk veriyor, fırça kalınlığı ve şekli ideal, hızlı kuruyup çabuk bozulmuyor. Fiyatının da uygunluğunu düşünürsek kesinlikle alınmayı hak ediyorlar. Tek eksi yönü renk seçeneği biraz az geldi bana, yeni renkler de eklenirse tadından yenmez. Türkiye'ye geldikçe alırım ben bunlardan, sevdim.





Rengine zaten söyleyecek bir şey yok; harika bir mercan, bazı bazı turuncuya bazı bazı pembeye kaçıyor. Çok güzel ve bahar-yaz ayları için mükemmel.

Sevgiler.


You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben de TR´den kozmetik ürünler almaya bayilirim. Golden Rose ile yillar önce tanistim uzun "sapli" bir eyeliner´i sayesinde. Uygulamasi daha kolay oluyordu, bilmem hala varmidir o ürün. Ojenin rengi cok tatliymis ve tenine de güzel gitmis, gayet hos duruyor.

    YanıtlaSil
  2. Begenmene sevindim:) Merak ettim o eyeliner'i, gidince ben de bakayim.

    YanıtlaSil

Labels