Agustos Ayı ve İnstagram

Pazar, Eylül 01, 2013

Eylül en en sevdiğim ay, bana hep yeni yıl hissi veriyor. Bu eylül benim için epey yenilik getirdi umarım hepsi iyi sonuçlanır. Agustos ise benim için oldukca güzeldi ve sanki çoook uzun sürdü.


Malum Umud Ali'yle 3 hafta Türkiye'deydik. Bizim icin bilindik olan şeyler ona hep ilginç geldi. Aa anne kule (minare) aa anne bomba (piknik tüpü) aa anne çok tipsiz araba (modifiye şahin) gibi.



Annemle hacivat karagözlü, gondollu, lokumlu şerbetli ramazan eglencesine gittik. Türkiş tatil rocks!


Nihayet Türkiye'de oldugum bir dönem Gratis indirimine denk geldim. Aldıklarımı detaylı yazmayı umuyorum.


Şekerci dükkanı gibi olan Tantitoni'den bu iki kupa kapagını aldım. Çok şirinler ve kesinlikle çok lazımdı bunlar!


Türkiye'ye gelince English Home'a kesinlikle ugrarım. Havlularda indirim vardı, bu üçünü aldım. Çok yumusak ve güzeller.


Ve bu nevresim takımını. Artık beni eve bir şeyler almak kıyafet vs almaktan daha çok mutlu ediyor. Türkiye'de kıyafet magazalarına bakmadım bile. Normalde burada olmayan İpekyol ve Koton gibi magazalardan muhakkak bir şeyler alırdım. Yaşlandım sevgili takipci.


Babannemle bunları kuruttuk ve hepsini yanımda getirdim!



Beyaz gömlek iyidir öyle değil mi? Ne giyeceğime karar veremeyince kurtarıcı oluyor.



Bu zavallı pantolonum da hem annem hem babam tarafından ayrı ayrı pijama altı sanılsa da ben çok seviyorum!


Ve kürkçü dükkanına dönüş!


Dönmek güzel ama bitmeyen bir temizlik yapma ritueli oluyor. Devasa valizimi boşaltmak da cabası. Neyse işin güzel yani yeni nevresimlerimi ütüleyip kullanıma açtım.


Türkiye'den yanımda taze fasulye getirdim evet! Napalım buradakiler çok kötü. Dondurucuya domatesleyip atmakla ugrasırken de Devouis Maids izledim.


Martha Stewart'ın One Pan Pasta'sını bilen var mı? Çok kolay ve çok lezzetli, özellikle az zamanınız varsa kesin deneyin.


Bu da sonuç!


Aklımda yoktu tabletimden memnundum ama çantada tasımak için ipad mini almak icap etti. İlk izlenimlerim oldukca olumlu, sadece kamerasını çok sevmedim.


Sevgili becerikli arkadaşım Hersheyler'den bu örtüyü almıştım, yatak odasına ve yeni English Home mumluklara çok yakıstı.


Marin kıyafetleri, fiyonklu pabuçları ve güneşli havaları severim.


Bu da yorgun argın eve dönemelerden bir demet.


Son indirimler ve batan geminin malları alıseverisleri. Hepsi de çok ucuz kacırmayayım hissi yüzünden.


Şu ikisiyle Amsterdam'a gittik.


Gördüğüm her güzel şeyin fotografını cekmiş olabilirim. Zaten Amsterdam evlerine bayılıyorum!


Bu ikisine de bayılıyorum.


Amsterdamsal sanat.


Kanallar kanallar. Herkes ömründe minimum bir kez Amsterdam'ı görmeli.



Haksız mıyım?


Güzel sokaklarını da..


Her buldugu köşede fotograf cektiren bendeniz. Kediciğe dikkat!


Ve bir Agustos sonu klasiği olarak bahcemdeki sepetlere kasımpatılarımı diktim. Sizin agustosunuz nasıl gecti?

Eylül hepimize iyi davransın.

Sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Merdivendeki pozunuzda, kedicigi belirtmeniz anlamli olmus :) Heykel degil mi o?

    YanıtlaSil

Labels