Drugstore, Lush, Kiehl's Haul

Pazar, Eylül 22, 2013

Son zamanlarda ne aldım ne sattım evin çeşitli köşelerinden topladım, baktım bir post yapılacak kadar birikmiş hemen fotografladım.



Toplu hâli bu şekilde. Bunlar harici bir de theBalm alışverişi var ki onu zaten yazdığım için yeniden eklemeye gerek duymadım.


Escada Magnetism'i ben almadım, hediye geldi. Benim gibi hafif koku sevmeyen biri için bile epey ağır bir parfüm. Çok şekerli ve kış aylarına uygun. Elbette kullanırım ama kışın hava buz gibiyken ve sadece tek bir fıs olarak. 


Kneipp çok hüzel bir marka, ürünleri parabensiz ve çoğunlukla doğal içeriklere sahip. Burada herhangi bir drugstoreda bulunabiliyor, Türkiye'de nerde satılır hiç fikrim yok. Bilen varsa duymak isterim. Bu masaj yağını yaklaşan kış aylarında kullanmak için aldım. Lavanta kokusu normalde çok hoşuma gitmez ama bunu sevdim.


Nivea saç köpüğü hakkında konuşacak pek bir şey yok. Saç köpüğü işte, sürüyorsun saçının dalgaları belirginleşiyor. Bitti.


Garnier yeni bir seri çıkardı yaklaşık bir ay önce. Greyfurt ve narlı, karma-yağlı ciltler için olan bu seride bir yüz yıkama jeli, bir yüz yıkama köpüğü bir de bu gördüğünüz peeling var. Bana Neutrogena'nın greyfurtlu serisini hatırlattığı için hemen denemek istedim. Hızlı duş almak istediğim günlerde bu şekilde köpüren peelingler kullanmak zamandan tasarruf ettiriyor. Açıkcası Neutrogena kadar etkili değil ve kokusu onun kadar doğal değil. Epey parfümlü bir ürün ve cilt bakım ürünlerinde bu kadar ağır parfümler olması benim hoşuma giden bir şey değil.


Normalde Nivea'nın roll-on deodorantlarından şaşmam ama o kadar çok insan Lady Speed Stick'i övdü ki denemek istedim. Hollanda'da satılmayan bu ürün burada bir efsane gibi, insanlar seyahatlerinde bol bol alıp geliyor satılan ülkelerden. Bu kadar övülmeye deger mi kullanıp göreceğim. Nivea'nın Stress Protect serisi de yeni serilerden. Ben sprey deodorant hiç kullanmam aslında ama bu mini boyu evden uzak oldugum yogun günlerde çantama atmak için aldım. Oldukça güzel olduğunu söyleyebilirim ama sprey deodorantları kullanmayı ben bilmiyorum galiba! Her kullandığımda çooook soğuk geliyor bana brrr! Neden öyle oluyor?


Lush Mask of Magnaminty sanırım pek çok kez blogda adı geçen bir maske. Ne diyebilirim oldukça seviyorum ve bittikçe alıyorum. Gözenek sorunu olan ciltlere ısrarla öneririm.


Yıllardır gönlüme göre bir peeling bulamadım. Yani buldum aslında var favori peelingim (dermalogica - skin prep scrub) ama ben sürekli yeni şeyler denemeyi sevdiğimden mi bilmiyorum başka başka ürünler alıp duruyorum. Kiehls zaten hâli hazırda kullandığım cilt bakım markası oldugundan peelingi de oradan aldım. Şimdilik sadece bir kez denedim. Normal peelinglerden farklı olarak ıslak yüze sürüp, ovalayıp hemen yıkamıyorsunuz. Ovaladıktan sonra 5 dakika kadar yüzde maske gibi bırakıp ondan sonra yıkıyorsunuz. Kullandıktan sonra yüzüm epey pürüzsüzdü, hoşuma gitti şaşırtıcı bir şekilde. Biraz daha kullandıktan sonra detaylı yorum yapabilirim.


Bunları haliyle Türkiye'den almıştım. Bu arada Golden Rose ojeler Hollanda'da online olarak bazı sitelerde satılıyor ve kapış kapış gidiyor! Geçen ay en çok bunları sürdüm; fırçasının kalınlığı, çabuk kuruması, geç bozulmasıyla pahalı markalardan farkları yok. Tek katta tam kapatıcılık vaad ediyor ama ben yine de iki kat sürüyorum. Ama tek katla da kesinlikle kullanılabilir çünkü epey örtücü. Detaylı fotograflar gelecek.


Essence şaşırtıcı bir şekilde favori markam olmak üzere! Sen yıllarca ay aman uyduruktur o de, kullandıktan sonra da tüm standı alasın gelsin! Aslında ojeleri çabuk bozuluyor kabul ediyorum ama ben de zaten aynı ojeye en fazla iki gün tahammül ediyorum. O yüzden çok da umursamıyorum. Essence eylül başında sonbahara uygun pekçok yeni ürün çıkardı. Ben ilk etapta yeni ojelerden hoşuma gidenleri ki tamamına yakın aldım. Henüz hiçbirini denemedim ama kullandıkta fotograflayıp blogda paylaşırım. Bu arada bu yazının fotoğraflarını çektikten sonra Essence'in yeni çıkardığı rujlardan aldım, aşık olmuş olabilirim. Onlar ayrı bir yazıyla gelecek.

Benim aldığım son derece lüzumlu ıvır zıvırlar bunlar. 

Herkese mutlu, sağlıklı ve güzel bir pazar dilerim.












You Might Also Like

2 yorum

  1. Mask of Magnaminty'yi ben de seviyorum stokda takalarsam alicam :)

    YanıtlaSil
  2. Ben aslinda love lettuce'u bir parca daha seviyor gibiyim de hemen bozulunca bunu aliyorum:)

    YanıtlaSil

Labels