Bitirdiklerim -18

Pazartesi, Eylül 30, 2013


Selamlar

Bu sabah içimde büyük bir mutlulukla uyandım ki bunca yıllık ömrümde herhangi bir sabah hele hele pazartesi böyle hissettiğimi hatırlamıyorum. Ben genelde suratsız, kötümser bir insanımdır. Neyse bugün böyle polyanna gibi uyanınca garip bir şekilde tüm günüm güzel geçti, işlerim rast gitti! Şaşkınım. Aman nazar değmesin diyerek postun konusuna geçiyorum. İnstagramda bitirdiğim ürünlerin fotograflarını paylaşınca takipçiler hep bu postları çok sevdiklerini yazıyorlar. Ben de hem kendim yazmayı hem başkalarının bitirdiklerine bakmayı nedense çok seviyorum!

Bu ayın zaiyatları şu yukarda gördükleriniz.

Rituals Zensation Duş Köpüğü - Cennet gibi kokuyor, muhteşem köpürüyor. Hollanda'ya gelirseniz Rituals'tan bir şeyler almadan dönmeyin!

Andrelon Argan Yağlı Şampuan ve Saç Kremi - Yine bir Hollanda markası olan Andrelon sevdiğim market markalarından. Bu Argan yağlı seriyi yeni çıkardı, ben epey severek kullandım. Kuru saçlarıma iyi geldi.

Andrelon Saç Şekillendirici Krem - Çok özel bir tarafı yok ama işini iyi yapıyordu. Benim saçlarım dalgalı olduğu için yıkadıktan sonra illa bir şey sürmem gerekiyor.

Nivea Duşta Kullanılan Vücut Kremi - Yani millet neden bu kadar ayrılıp bayıldı anlamak mümkün değil. Avuç avuç kullandığım halde neredeyse hiç nemlendirmiyordu. Bu mantıkla kullanılan işe yarayan bir ürün için bakınız: Lush - Buffy

Nivea Shower Scrub - Bu güzeldi işte. Hem duş jeli hem scrub. Mis gibi de klasik Nivea kokuyor. Severek kullandım.

The Body Shop Foot Scrub - Bu ayak peelingi tüm övgüleri hak ediyor. Pedikür süresini uzatıp ayakları pürüzsüzleştirdiğini düşünüyorum. Özellikle kışın ponza yerine bu çok yeterli. 

The Balm Cheater Rimel - Dünyanın en saçma, işe yaramayan rimeliydi. Kendi kendine bir köşede kurudu gitti.

China Glaze High Hopes Oje - Ennnn sevdiğim ve sanırım yıllardır ilk bitirdiğim oje olan High Hopes için bir dakikalık saygı duruşu lütfen. Çok çok güzeldi, özleyeceğim.

Essence Cuticle Remover - Ucuz dedik bağrımıza bastık ama bu da zırt pırt bitiyor?! Neyse almaya devam.

Nivea Makyaj Temizleme Mendili - Çok yorgum oldugum günlerde makyajımı bunlarla sildim, oldukça güzeller.

Miss Dior Cherie - Yıllardır kullandığım sevgili parfümümün elimdeki son şişesi de bitti. Bu parfüm artık bu şekilde satılmıyor biliyorsunuzdur. Bence kokuya çok yakışan 'cherie' adını kaldırıp sadece Miss Dior yaptılar ve kokuyu değiştirdiler. Grrrr! Bu kadar çok satan ve sevilen bir ürünü değiştirmek kimin fikriydiyse boyu devrilsin. Yeni kokuyu sinirlerim yatışınca gidip deneyeceğim yok sevmezsen kendime yeni bir imza parfüm bulmam lazım.

Benim çer çöp bu ay bu kadar sevgili takipçi. Herkese sevgiler ve mutlu haftalar!

You Might Also Like

4 yorum

  1. oje bitirdiğine inanamıyorum :) ben de bakiyim o zaman ona ^^

    YanıtlaSil
  2. Postu çok beğendim. ben de bitirebildiğim ürünler olunca ayrı bir mutlu oluyorum. ekimi sabırsızlıkla bekliyoruuum sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Andrelon saç kremi argan yağlı olanı kullandıktan sonra biraz bekleyip durulamamız gerekiyor mu?

    YanıtlaSil
  4. evet durulamak gerekıyor

    YanıtlaSil

Labels