Bitirdiklerim - 17

Pazartesi, Eylül 02, 2013


Son iki ayda çöpe gidenler bunlar oldu. 

Aseton: Markası filan yok, ucuz ve ekstra bir özelliği olmayan bildiğimiz aseton.

The Body Shop E Vitaminli Peeling: hiç sevmedim, sevmeye sevmeye kullandım bitirdim. Çok yumuşak ve çok etkisizdi. Ben kullandıktan sona belirgin bir değişiklik yaratan güçlü peelinglerden hoşlanıyorum.

The Body Shop Shea Duş Jeli ve Body Butter: Tbs vücut bakım ürünlerini hep sevmişimdir ve mutlaka elimde birkaç ürünü bulunur. Shea serisi doğal kokusu ve çok nemlendirici olması sebebiyle favorilerimden. Severek kullandım.

Palmolive Thermal Spa Duş Jeli: Market markaları içinde Palmolive duş jelleri hoşuma gidiyor. Bu ürün de çok güzeldi.

Andrelon Şampuan, Saç Kremi ve Maske - Boyalı Saçlar: Andrelon'la genelde iyi tecrübelerim var. Çok mucizevi bir etkisi olmasa da saçı iyi temizlerken kurutmuyor. Başarılı.

Lush - Happy Hippy Duş Jeli: Daha önceden de bahsetmiştim bu üründen. Aslında kokusu benim zevklerime çok uymuyor hafiften limonata gibi ama yazın verdiği enerji ve arınmışlık hissini seviyorum ve yazları kullanıyorum. 
Nivea Soft Krem: Klasik Nivea, nerene sürersen sür. Hep elimin altında bir kutu bulunur.

Lush - Lemonny Flutter: Defalarca adı gecti sanırım bunun blogda. Favorilerimden ve bittikçe alıyorum.

Montagne Jenusse Arındırıcı Maske: İtiraf ediyorum paketinin şirinliğine ve üzerinde yazan komik komik laflara bayılıp aldım. Benim için 4-5 kullanıma yetti. Çoook beğendim, harika kokuyor ve üzerinde vaadettiği gibi güzelce yüzünüzü arındırıyor. Kesinlikle ara ara yeniden alırım zaten sudan ucuz.

Bu ayki çer çöp postu burada biter siz neler tükettiniz?


You Might Also Like

1 yorum

  1. Tebrikler canim. Bende bu ay bir suru urun bitirdim bana da beklerim:)

    YanıtlaSil

Labels