Yeniler

Pazartesi, Temmuz 22, 2013

Selamlar


Son zamanlarda aldığım birkaç parça bunlar. Ben hepsini sevdim. Bakalım siz sevecek misiniz?

Lacivert - beyaz puantiyeli elbise New Look'tan. Bugünlerde New Look çok hoşuma gidiyor. Türkiye'ye gönderim de yapıyor bir bakın derim sitesine.



Elbisenin üstümde duruşu böyle.


Yüksek topuklu giyince bazen böyle oluyor çaktırmayın :)

Neon sarı sandaletler Zara. Yüzde elli indirimle aldım pek güzel oldu. Renkli sandaletleri çok severim.


Çanta Asos'tan. Çok severek aldım ama kendisi dünyanın en saçma çantası çıktı. Açıp kapatmak için küçük bir anahtarı var!? Peki çantayı kilitlendikten sonra anahtarı ne yapacagım? Onun için ayrı bir çanta mı taşıyacağım? Bunu tasarlayan kişiyle tanışmak, kendisinin çocukluğuna inmek isterim. Geri gidecek büyük ihtimal.


Son olarak bu ikisini aldım yine Zara'dan. Yaz indiriminden kazak, sonbahar sezonundan yazlık pabuç almak çok saçma oldu ama yapacak bir şey yok. 




Pabuçlar böyle görünüyor giyince. Evet bildiniz gayet rahatsızlar.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Harilka olmuş çok yakışmıs tatlım gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  2. son resimdeki ayakkabılar harika gözüküyor hayatım o güzelim ayaklarında

    YanıtlaSil

Labels