Haziran Ayi ve Instagram

Pazartesi, Temmuz 01, 2013

Ne haziran geldi de bitti ben hicbir sey anlamadim. Bana hala Nisan ayindayiz gibi geliyor. Surekli bir mart-nisan soguk havasiyla yasadigimdan midir nedir? Bu arada biliyorsunuz google reader bugunden itibaren kapandi. Soldaki bloglovin simgesine tiklayip oradan takip etmeye devam edebilirsiniz beni ve sevdiginiz diger bloglari.


Simdi Istanbul'da olmak vardi seklinde gecti bu ay. Orada olamasak da Amsterdam'da kendi capimizda direndik.


Su kenarda dondurma yiyen kucuk oglani nasil cok seviyorum.


Amsterdam'in guzelligine bakin.


Gecen iherb'den aldiklarim.


Pazar kahvaltisi.


Gecen ay bitirdiklerim. Cer cop:)


Zeytinli ve peynirli ekmek yaptim. Ekmek yapmada acemiyim ama oldukca guzel oldu diyebilirim.


Gecen 23 sularinda ben kendime su gordugunuzu yaptim, saglikli (!) yasanti boyle olur.


Umud'cugum okuluyla birlikte ciftlige gitti gezmeye. Yavru tavsan sevmis, kumes temizlemis, kecileri beslemis ve midilliyle gezmis.


BaĞzi cocuklar analari gibi suratsiz biraz.


Amsterdam'in kurabiyeye benzeyen evleri.


Kiehls'ten bir seyler almsitim.


Gunluk okul onunde cocuk bekleme seansi.


Cumartesileri pazara giderim:)


Bugunlerde su gordugunuz kombinasyonu cok seviyorum. Haslanip ezilmis brokoli icine bol sizma zeytinyagi, tuz ve pulbiber ekliyoruz. Ekmegin icine bolca surup, uzerine kalin kalin mozarella dilimliyoruz afiyet oluyor.


Aslinda epey serindi ama ben sicak numarasi yapiyorum kendi kendime.


Game of Thrones yine ne ara bitti di mi! Son bolumu izlerken yaptigim cheesecake eslik etti. Yalniz evde benden baska seven ve yiyen yok nedense.


Telefonum bozuldu ne yazik ki. Yenisini aldim alismaya calisiyoruz birbirimize. Benim gibi yenilige kapali biri icin ugratsirici.


Okuduklarim.


Bunlari aldim yeni. Yazacagim bir ara.


Son olarak da dun yaptigim patlicanli nohutlu kuskus uzeri et. Ev halki tarafindan cok begenildi.

Herkese sevgiler ve guzel havalar dilerim.



You Might Also Like

2 yorum

  1. Fotoğraflar ne kadar güzel :) Games Of Thrones gerçekrten çabuk bitiyor. Ben Stark'ların öldüğü sahnede şoka girdim resmen :( Bloguma beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) ben kitapları okuduğum için şok olmadım izlerken ama okurken ben de epey şaşırmıştım :) bakacağım bloguna sevgiler

    YanıtlaSil

Labels