Drugstore Alisverisi ve Gunluk Makyaj Uygulamasi

Cuma, Temmuz 05, 2013

Merhabalar

Birkac gun once buradaki drugstore'lardan birine ugradim. Gerci her ciktigimda ugruyorum bir sey almayacaksam bile:) Neyse ki burda totonuzun dibinde "yardimci olayim canimmss" diye dolasan tezgahtarlar olmadigi icin kafama gore inceleyebiliyorum. Turkiye'de yasarken ayip olmasin diye sacma sapan seyler aldigimi bilirim!! Neyse konumuz bu degil. Bakalim neler aldim.


Toplu goruntu. Secimlerimi takip ettigim bloggerlarin tavsiyeleri uzerine yaptim. Andrelon Sampuan ve Nivea makyaj temizleme mendilleri luzumlu olanlardi. Ben luzumsuzlardan bahsetmek istiyorum.


Essence BB Cream: BB kremler artik her markada var biliyorsunuz. Fondotenlerin yuzune bile bakmiyorum ben epeydir gunluk makyajda. Zaten yuzumde kapatmak istedigim cok sey yok bunlar hafif ve guzel oluyor. Essence BB krem fiyatina gore (3.99 euro idi yanilmiyorsam) harika bir urun. Orta derecede kapatici, hemen akip gitmiyor, saglikli ve canli bir ifade veriyor yuze. Tek sorunu az renk secenegi olmasi bence. Uc farkli tonda satiliyor. Ben 2 numara medium kullaniyorum ve tam ten rengime uyuyor. Acik bir baska tonu, bir de universal adinda turuncu ve dunyadaki hicbir kadinin sahip olamayacagi sacma bir tonu var.


Essence All About Matt Pudra: Bunu hollanda'daki beauty bloggerlar o kadar cok ovdu ki dayanamadim. Renk vermeyen, sadece makyaji sabitlemek icin kullanilan bu pudra gercekten tum ovguleri hak ediyor. Elimde Dior ve Laura Mercier'in pudralari var ve onlardan hicbir eksigi yok. Bunu surunce cilt makyajim aksama kadar oldugu yerde kaliyor. Kabini sevmedim ama, hemen kiriliverecek gibi bir havasi var. Gerci 3 euroya jelatine sarip vermediklerine sukur:)



Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette: Bu urun birkac ay once cikti ve cikar cikmaz tukendi. Hakkinda cok patirti kopunca merak edip aldim yine. Bir de alma nedenim haftasonu bir yerlere gidince veya Turkiye'ye gelirken Naked paletimi valize koyup riske atmak istememem. Ne kadar dikkat edip sarip sarmalasam da yollarda kirilan makyaj malzemelerim oldu cunku. Naked'a muadil bu palet de oldukca guzel. Farlar yumusacik, iyi renk veriyor. Hosuma gitti benim. 5 euro idi fiyati. Bu arada Catrice hala neden Turkiye'ye gelmedi anlamiyorum. Cok guzel urunleri var, birileri fark edip getirmeli bence artik.


Essence Eyeshadow Brush ve Smokey Eye Brush: Yine ovuluyor diye aldim ama sevmedim bu ikisini. Benim firca zevkime gore sertler. Yine de fircaya cok para vermek istemeyenler ya da ogrenciler icin kullanisli sekilleri. Ben MAC ve Sigma fircalarimla devam ediyorum goz makyajina.



Essence Long Lasting Eyepencil (Black fever, Hot Chocolate, Bling Bling) ve Eyebrow Designer (04 Blonde): Bu goz kalemlerinin bu kadar iyi oldugunu neden kimse bana soylemedi? Goz kalemi konusunda oldukca seciciyim acikcasi ve bunlar tam olarak beklentimi karsiladi. Yag gibi kayarak hizlica suruluyor, rengini hemen veriyor ve gercekten kalici. Ayrica cok ucuz, daha ne olsun? Goz kalemi ihtiyaciniz varsa mutlaka bakin. Kas kalemine gelrisek; farkindayim sarisin degilim. Blonde olani tercih etmemin sebebi cok koyu renk kaslarin bana sert bir ifade vermesi. Ben hafiften belirginlestirilmis ve dogal duran kaslari seviyorum. O yuzden nispeten acik renk urunler kullaniyorum ve soncutan gayet memnunum. Normalde Urban Decay Brow Box kullaniyorum kaslarim icin yillardir ve cok memnunum ama o biraz fircayla uygulandigi icin ugrastirici. Bir de kalem denemek istedim pratik diye, gayet guzel bu urun de.


Essence Express Dry Drops ve Gold Fever Glitter Oje: Oje kurutucuyu hemen denedim ve evet ise yariyor. Cok bir ozelligi yok, oje kuruma surenizi hizlandiriyor iste:) Guzel. Altin rengi ojeyi henuz denemedim. Top coat olarak sevdigim renklerin uzerine bir deneyecegim. Altin rengini severim.


Ayni drugstore'dan almadim ama ayni gun The Body Shop'a ugrayip bu parfumu aldim. Yillardir severek kullandigimiz vucut serilerine ayni kokudan parfum eklenmesi cok iyi bir fikir. Ben bugunlerde Shea serisini kullandigim ve kokusunu cok sevdigim icin bunu sectim. Normalde pek parfum degistiren biri degilim yillardir Miss Dior Cherie kullaniyorum ama bunu da degisiklik olsun diye aldim. Cok kalici degil ama guzel ve yumusacik, sevdigim shea kokusu. Yanlis hatirlamiyorsam 14 ya da 17 euroydu. Pahali degil.



Aldiklarimi hemen kullandim bu sekilde hafif bir gunluk makyaj yaptim. Zaten ozel bir sey yoksa bundan pek farkli olmaz yaptigim makyajlar.


 Aldiklarim disinda kullandiklarim ise Real Techniques fircalar, UDPP, Rimmel Apocalips Celestial ve Benefit Bella Bamba allik.

Umarim begenmissinizdir.

Herkese sevgiler
Guzel bir haftasonu dilerim.

You Might Also Like

2 yorum

Labels