Cath Kidston Alışverişim - 4

Perşembe, Temmuz 18, 2013

 

Bunları alalı 2 ay kadar oldu aslında. Neden bu kadar geç bahsettim ben de bilmiyorum. % 30 indirim devam edince almadan duramadım. Zaten bu Spray Flower serisinden tabaklara sahip olduğum için takım tamamlanmış oldu. 


Sütlüğü de almıştım ama stokta kalmadığı için para iadesi yapmışlar. Sağlık olsun . Yalnız şimdiye dek aldıklarım içinde en sevmediğim Cath Kidston ürünü bu çaydanlık oldu. Maalesef akıtıyor. Onun dışında bu set bulaşık makinesine girse de mikrodalga fırına girmiyor o da bir eksi özellik. Onun dışında klasik Cath Kidston kalitesinde, desenler muhteşem, porseleni ince ve güzel. Severek kullanıyorum. Bu arada bu seriyle ilgili mailler alıyorum bir de buradan yazayım. Ne yazık ki artık üretilmeyecek bu seri:( ama üzülmeyin sonbaharda yeni desenlere sahip porselenler çıkarıyor Cath Kidston onlara da bayıldım ben, bakın derim.


Fincan tabagındaki minik çiçeğin güzelliğine bakın!


Bunlar da tüm Spray Flower serisi bir aradayken. 

Sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. aaa bu seri porselen miydi? ben bunu da melamin saniyordum. hatta sirf o yuzden almamistim :(

    aynen dedigin gibi desenler muhtesem. Takim tamamlanmasi super olmus.
    Gule gule kullan iyi gunlerde...

    YanıtlaSil
  2. beni vurunn !! öldürün beni !!! netten alımlar yasak bizim ailede...burda da bayisi filan yok.. ölüyorum bu markaya ve desenlerine !!! gülegüle kullanın ve maşallah diyim ;) http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Labels