Yazlik Alisveris Icin; Mizu

Cuma, Haziran 14, 2013

Online alisverisi cok sevdigimi biliyorsunuz. Hicbir sey icin yeterince vakit bulamadigimiz yogun zamanlarda ozellikle kurtarici. Ve eger dogru adresleri biliyorsaniz cok da ekonomik. Ben Mizu ile yeni tanistim, cok da sevdim. Parfumler, saatler, giyim, gunes gozlukleri, takilar, gunes urunleri ve makyaj malzemeleri. Secim yapmak cok keyifli.


Mizu'da parfumler ucretsiz kargo ile gonderiliyor, o kismi da cok guzel. Urun cesitliligi oldukca genis ve piyasa fiyatinin altinda. Bence artik free-shoptan parfum almaya hic gerek yok.


Yillardir kullandigim Miss Dior ve arada ona ihanet edersem kullanabilecegim sevdigim kokulari sectim ben.





Tabi ki hep kendimizi dusunmuyoruz, beyler icin de pekcok urun mevcut sitede. Hazir babalar gunu yaklasirken ben begendigim erkek kokularini da derledim.


Sadece parfumle bitmiyor, genis de bir giyim kategorisi mevcut. Bunlar benim yaz icin sectiklerim.



Yaz demisken gunes gozluksuz olmaz. Goz cevremizin gunesten kirismasini istemeyiz. Dolce Gabbana, Miu Miu, Prada gibi dunya markalarinin gozluklerini Mizu'da bulabilirsiniz. Ben su alttaki Fendi'yi pek sevdim.


Saatsiz olmaz diyenlerdenseniz, zevkinize gore rahatlikla bir model bulabilirsiniz. Ben Casio saatleri seviyorum. Fotograftaki altin rengine sahibim, bir de gumusu fena olmazdi.


E tabi ki aksesuarsiz da olmaz. Ozellikle yazin renklo tasli, altin takilari ben cok seviyorum. Bastaki kaftan kolye ozellikle beni kalbimden vurdu!


Giyindik, takilarimizi ve saatimizi taktik. Parfumuzu sectik. Gunes gozlugumuzu takmadan once yuzumuzu ihmal ettigimizi fark ettik:) Neyse ki gunes koruyucu surmeden disari cikmadik. Cilt kanseri, gunes lekeleri, alerji gibi pekcok riski var korunmasiz gunese cikmanin. Yaz kis gunes koruyucu kullanmak sart.



Sadece gunes koruyucu yeterli gelmeyince de sicak havalarda bunaltmayacak kadar makyaj yapmak guzel. Hafif bronzer, pembe bir allik, guzel bir rimel ve isiltili pembe dudaklar... Yaz makyaji icin daha iyisini dusunemiyorum. Sectigim Lancome allik, bronzer ve parlatici benim yillardir kullandigim ve sevdigim urunlerden. Herkese tavsiye ederim.

Bunlar benim sevdiklerimdi. Eminim siz de zevkinize gore urunler bulabilirsiniz.

O zaman dogru www.mizu.com ' a.

Herkese sevgiler.


You Might Also Like

0 yorum

Labels