Mayis Ayi ve Instagram

Pazartesi, Haziran 10, 2013

Evet gec kalmis bir yazi bu, sebebi malum. Son bir haftadir cok uzuldum, cok umutlandim, cok korktum, umudumu kaybettim, okudum, izledim, takip ettim. Siddet nereden, ne sebeple gelirse gelsin yanlistir. Siddetin mesrulugu olmaz. Ozgurluk herkese gereklidir, yalnizca halkin yuzde bilmem kacina degil diyerek ben kendi mayis ayimdan kisa bir ozet gecmek istiyorum.


Turkiye'den ailemle ilgili can sikici haberler aldim ve epey uzuldum ama neyse ki korktugum gibi olmadi. O gunlerde en buyuk mutluluk kaynagim su fotograftaki boncuktu.


Ev yapimi pizza denemelerine giristim. Begenildi.


Bu sunnet cocugu ayakkabisina benzeyen pabuclarimi giydim, pek seviyorum.



Hava guzelken her yer oldugundan daha guzel gorunuyor kesinlikle. Bizim mahallenin fotograflarini cektim dolasirken.


Keds'lerimi giydim. Dunyanin en rahat ayakkabisi olsa gerek bunlar.


Sardunyalarim onca yagmura ragmen curumedi diye cok sevindim. Her yagmurda kosup iceri kacirdim hepsini!


Anneler gunu icin okulda gizli gizli iki hafta ugrasip bu bilezigi ve taki kutusunu yapmis oglum. Kutunun ustu de cok guzel glitterlarla kapli:) Cok sevindim, duygulandim, optum sarildim ogluma.


Bir gunaydin fotografiydi bu. Afyon patlatma halleri ya da.


Cath Kidston'dan bunlari aldim yeni, yazacagim detayli.


Umud'u futbol antrenmanina babasi goturuyor ama arada ben de peslerine takiliyorum.





Lig bittigi icin futbolculara cicek verecek cocuklar arasina secildi Uumd. Mactan sonra sahaya cikip 'abilere' cicek verdi. Cok eglendi ve heyecanlandi o gun.


Hava kotuyse kek yapasim gelir, bu sefer ki havucluydu.


Iste klasik tepeden moda hallerimden biri daha. Gunluk, sade, rahat.


Yollara dustuk, gezdik tozduk ailecek. Uzun sure evde oturamiyoruz.


Cimlere yayildim.


Gelince de cabucak makarna yapip yedik.


Cupcake yapmistim ama o kadar yorgundum ki frostingi bile kasikla surup oylece yedim. Yine de guzeldi.


Bir saatlik egzersiz sonrasi battaniye, kitap, meyveyle dinlenmece.



Parka gittik oglumla bol bol, yorulmak bilmiyor bu cocuk yalniz!


Isim dusmutu Deventer'e gitmistik, gitmisken gezdik. Guzel bir sehirmis begendim ben.


Ara ogun. evet yine mutemadiyen yedim galiba.


Bordum papatyasi diktim bahceye. Gecen yil da dikmistim, seviyorum bunlari.


Bahcemizde vakit gecirdik genellikle.


Ben dizi izledim, oglum oyun oynadi.


Yagmur camur da eksik olmadi tabi ki klasik. Yine de corapsiz gezmeye devam.

Sevgiler herkese.

You Might Also Like

1 yorum

  1. Ben de bu hafta hollandadayim ve yarin deventer'a gidecegiz, umarim ben de severim :D hollandayi da cok sevdim 3 gunde hic ayrilmak istemiyorum :D

    YanıtlaSil

Labels