Iherb Alisverisim

Salı, Haziran 25, 2013


Iherb cok sik alisveris yapmasam da cok sevdigim bir site. Gecenlerde Umud'a hangi gunes kremini alacagimi arastirirken Badger markasini duydum. Nerden alabilirim derken iherb'de satildigini gorup sevindim. Madem kargo parasi odeyecegim birkac sey daha atayim sepete dedim.


Badger SPF 34 Gunes Kremini basta dedigim gibi oglum icin aldim. Kendim de vucudumda kullanacagim acikcasi. O mu bu mu derken bu markayi secmemin nedeni gecen yil Amerika'nin en iyi, en zararsiz organik gunes kremi secilmesi. Hayvanlar uzerinde test edilmemis, parfumsuz, parabensiz, silikonsuz...ozetle super. Yapisi oldukca kalin, dis macunu gibi ama zor suruldugunu soyleyemem. Ben epey memnun kaldim secimimden.



Onun disinda bir de Now Hindistancevizi Yagi aldim. Hindistancevizi yagini duymussunuzdur. Duymadiysaniz Siren'in yazisini okuyabilirsiniz. Ben de birkac yil once Fuji marka hindistancevizi yagi kullanmistim sacim icin ama cok da bir faydasini gormemstim. Yeniden sans vermek istedim. Bu kez daha iyi bir marka sectim ve eskisiyle kiyasladigimda kokusunun bile daha iyi oldugunu gordum. O da organik ve cold pressed bir urundu ama demek ki marka marka fark ediyor. Bundan umitliyim.




Son olarak da bir suredir yerli yabanci tum beauty bloggerlarinin hayranlikla bahsettigi Real Techniques fircalardan aldim. Ben en cok kullandigim iki firca olan allik ve pudra fircasini aldim. Ikisine de bayildim, kesinlikle kopan firtina yersiz degil. Oldukca yumusaciklar, goruntuleri cok kaliteli, yikarken killari dokulmedi ve pekcok makyaj fircasina gore ucuzlar. Kesinlikle herkese tavsiye ederim, ben cok sevdim.


Allik fircasi 


Pudra fircasi.


You Might Also Like

7 yorum

  1. Güneş kremini çok merak ettim Türkiye'ye gönderim var mı?

    YanıtlaSil
  2. Eskiden vardı ama birkaç yıldır türkiye'de yurtdisindan online kozmetik alisverisi yasak maalesef, gümrüğe takılıyor.

    YanıtlaSil
  3. Ah ah Iherb :( Ne güzel şeyler almışsın hele Badger ^^ Hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    ben blogunuzu hollandaya gelin gelecegim belli olduktan sonraki arastirmalaimda bulmustum ve duzenli takip ediyorum bu konuyla ilili birsey sormak istedim ben de i herbten alisveris yapmak istiyorum ve aldiklarin hollanda da eline ne zaman ulasti cok merak ettim bir de herhangi bor gumruk oeniyor mu odeniyorsa ne kadar .sitesinde hollanda ya gonderim taktibi 7 gun diyorlar ama emin olmak istedim.cevaplarin icin simdiden cok tesekkur ederim;))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    ben blogunuzu hollandaya gelin gelecegim belli olduktan sonraki arastirmalaimda bulmustum ve duzenli takip ediyorum bu konuyla ilili birsey sormak istedim ben de i herbten alisveris yapmak istiyorum ve aldiklarin hollanda da eline ne zaman ulasti cok merak ettim bir de herhangi bor gumruk oeniyor mu odeniyorsa ne kadar .sitesinde hollanda ya gonderim taktibi 7 gun diyorlar ama emin olmak istedim.cevaplarin icin simdiden cok tesekkur ederim;))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba
    ben blogunuzu hollandaya gelin gelecegim belli olduktan sonraki arastirmalaimda bulmustum ve duzenli takip ediyorum bu konuyla ilili birsey sormak istedim ben de i herbten alisveris yapmak istiyorum ve aldiklarin hollanda da eline ne zaman ulasti cok merak ettim bir de herhangi bor gumruk oeniyor mu odeniyorsa ne kadar .sitesinde hollanda ya gonderim taktibi 7 gun diyorlar ama emin olmak istedim.cevaplarin icin simdiden cok tesekkur ederim;))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    ben blogunuzu hollandaya gelin gelecegim belli olduktan sonraki arastirmalaimda bulmustum ve duzenli takip ediyorum bu konuyla ilili birsey sormak istedim ben de i herbten alisveris yapmak istiyorum ve aldiklarin hollanda da eline ne zaman ulasti cok merak ettim bir de herhangi bor gumruk oeniyor mu odeniyorsa ne kadar .sitesinde hollanda ya gonderim taktibi 7 gun diyorlar ama emin olmak istedim.cevaplarin icin simdiden cok tesekkur ederim;))

    YanıtlaSil

Labels