Bitirdiklerim - 16

Çarşamba, Haziran 19, 2013

Yine farkinda olmadan pek cok urun bitirmisim. Merak ediyorum herkes bir ayda bu kadar cok urun tuketiyor mu benim mi elim bol?


John Frieda Full Repair Sampuan ve Sac Kremi: Muhtesem degildi ama severek kullandim, klasik market sampaunlarinin bir tik ustunde. Yeniden alabilecegim urunlerden. John Frieda zaten sevdigim bir marka. Daha onceden de baska urunleri hakkinda yazmistim.


Pantene Mukemmel Bukleler Sac Sekillendirici Krem: Turkye'den almsitim ama pek sevmedim. Dalgalara sekil veriyordu ama sacimi oldukca hacimsiz gosteriyordu yeniden almam.

Roc Soft Smooting Scrub: Roc cok sevdigim bir marka, kullandigim her urununden hemen hemen memnun kaldim. Yalnizca eskiden kullandigim bir peelingini hic sevmemistim. Bunu nispeten daha iyi ibuldum ama yine de beni cok tatmin etmedi. Ben biraz daha guclu peeling seviyorum, ama kesinlikle kotu diyemem. Denenebilir. Roc ile ilgili diger yazilarima suradan ve buradan ulasabilirsiniz.

The Body Shop Vitamin E ve Seaweed Temizleme Jelleri ve E vitaminli Goz kremi: Vitamin E serisinden olan temizleme jelini sevdim, digeri bence vasatti. Goz kremini ise sevmedim. Surmenizle surmemeniz bir sey fark ettirmiyor. Hicbir sekilde nem filan vermiyor. Surada detayli yazmistim, hala hemen hemen ayni seyleri dusunuyorum.

De Tuinen Sac, Tirnak ve Cilt icin vitamin: De tuinen Hollanda'da bir magazalar zinciri, organik ve dogal urunler satiliyor. Ben cok seviyorum oradan alisveris yapmayi. Bu vitamini de birkac ay once almistim. Saclarim cok yavas uzadigi icin aldim ama cok bir faydasini gormedim. Gecmiste Solgar kullanmistim o daha iyiydi.

Therme Lomi Lomi Dus Jeli, Vucut Kremi ve Vucut Peelingi: Coook guzel kokuyorlardi, severek kullandim.

The Body Shop Vineyard Peach Dus Jeli: Guzel bir seftali kokusuydu, meyve kokulu vucut bakim urunleriyle cok aram yoktur aslinda ama bunu sevdim.

Nivea Happy Time Dus Jeli: Fiyatina gore kokusu ve yapisi cok guzeldi.Nivea zaten sevdigim bir drugstore markasi, yeniden urunlerini her zaman alirim.

Atrix El Kremi: Hafiften yapis yapis bir his birakiyordu, kullandim bitti. Yeniden almam.

Weleda Selulit Yagi: Bu urunu nasil ovsem bilmiyorum. Bir sise kullanip bitirdim masaj yaparak ve su an tek bir selulitim bile yok. Cok tavsiye ederim.

Bu vucut bakim urunlerinden detayli olarak daha onceden de bahsetmistim.

Essence Stays No Matter What Rimel ve Eyeliner: Ikisini de cok sevdim. Kullandigim ilk Essence rimeldi ve ben yeniden maska bir rimelini aldim bile. Fiyatina gore gercekten super. Tek handikabi cok kisa surede kurudu. Normalde bir rimeli 3-4 ay kullanirim ama bu 1.5 ayda kurudu. Eyeliner da cok kolay suruluyordu ve cok kaliciydi. Tavsiye ederim. Surada detayli yazisi mevcut.

Essence Cuticle Remover: Manikur yazimda bahsetmistim bu urunden. Isini iyi yapan guzel ve ucuz bir cuticle remover'di. Yeniden aldim bile.

Hepsi bu kadar. Siz neler bitirdiniz?

You Might Also Like

0 yorum

Labels