OPI - What Wizardy Is This

Pazartesi, Mayıs 20, 2013



Uzun zamandir yeni cikan ojelere karsi ilgisiz oldugumu kabul etmeliyim. Her koleksiyonda birbirinin aynisi renkler gormekten cok sikildim. Her bahar ayni lilalar, ayni pembeler, ayni turuncular cok az bir ton farkiyla yeniden satiliyor gibi. Arada boyle degisik bir seyler cikinca gercekten seviniyorum.



OPI yeni bir oje formulasi cikardi malumunuz, adina da "liquid sand" dedi. Tirnakta kumlu gibi duran, hem mat hem isiltili bu ojeler cok ilgimi cekmisti ve hemen bu rengini aldim. Bronz ve altin rengi ojeleri seviyorum ben. Bu biraz daha kahverengiye donuk, icinde altin isiltilar olan, ayni zamanda mat gorunen kumlu bir oje. Epey ilginc duruyor tirnakta. Ustune matligini kirmamak adina top coat uygulanmiyor bu ojelerin ama tabi karar kullanana kalmis. Ben de top coat surmeden kullandim.



Ilk surdugunuzde super, ultra isiltili bir oje gibi gorunuyor. Kuruyunca bu kumlu goruntu ortaya cikiyor. Tirnak yuzeyi tabi birazcik puturlu oluyor ama rahatsiz edici boyutta degil ki ben almadan en cok o puturlu histen rahatsiz olacagimdan korkmustum. Temizlemek de herhangi bir glitterli ojeyi temizlemekten zor degil.

Ozetle ben cok sevdim, baska sevdigim renklerini de bulursam alirim.

Benzer kumlu ojelerden Zoya da "pixie dust" adi altinda cikardi.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Çok tatlı duruyor bence bunlar :) Kalıcılığı nasıl? Hemen soyulacak gibi duruyor sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marjocum kalıcılığı fena değil 2 gün topcoatsız düzgün kaldı

      Sil
  2. Gördüğüm en iyi kum efektli oje olabilir, hem arka planla pek bi güzel uymuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim teşekkürler :)

      Sil

Labels