Nisan Ayi ve Instagram

Çarşamba, Mayıs 01, 2013

Geldik yine bir gecen ayin ozeti postuna. Nisan ayini sevdim ben, kis depresyonum bitti havalar son  10 gundur isinmaya basladi. Cok gerildigim bir konu vardi, onu atlattim gibi. Iyiydi yani. Simdi de detaylar..



Bahsetmistim dinozor muzesine gittik ve pek guzel vakit gecirdik.


Ayni gun Den Bosch'u gezdik.


Umudcugumla kahvalti yaptik, acili ekmek pisirdim sik sik.


Battaniye alti kitap okuma seanslarim elbette ki surdu, organik meyveli yogurdum da saglikli atistirmalik oldu.


Cafe fernando'nun firinlanmis sebzelerle yapilan makarnasindan yaptim, cok seviyorum bunu herkese tavsiye ederim.


Game of Thrones basladi, zevkten dort kose izliyorum her bolumunu.


Tabi ki oglumun fotograflarini cektim bol bol.


Yalniz kahvaltilarimdan. Ekmek ustu chedar, bacon, yumurta ve roka.


Oglum cake pop yapmami istemisti bir gun, o okuldayken hazirladim gelince mutlu olsun diye. Acemiligime ragmen fena olmadi, yedik birlikte.



Umud Ali icin baharlik alisveris yaptim, bunlar harici birkac parca daha aldim. Hepsini bir post yapacagim.


The Following izlemeye basladim. Cok bayilmadim ama izlenebilirligi var. Yaninda da yulafli pancake pisirdim atistirmak icin. Tabi bu daha saglikli ama normal unla yapilan daha leziz. Yulafi kurabiye icinde, yada porridge seklinde tuketmeye devam etmeye karar verdim.


Bir aksam yemekleri neden hep ben yapiyorum diye cemkirdim ev halkina, tirstilar galiba uslu uslu yardim ettiler. Yukarda gorduklerinizi hazirladik. Dolma yaptirmadigima sukretsinler, kolay kurtuldular.


Uc sene once dikmistik bu cicegi, her bahar ayni yerde aciyor ne guzel.


Hergun bu yoldan gecerken agaclarin guzelligini konustuk durduk. Simdi dokuldu bu cicekler, yesil yapraklar kaldi ama kisa bir sure de olsa cok guzeldi.


Nihayet bahceyle ugrasma mevsimi geldi. Bizde bir buyuk on bahce, bir de arka bahce olunca biraz yorucu oluyor bahar temizligi ama seviyorum ugrasmayi. Yabani otlari, taslarin arasindaki yosunlari vs temizledim. Topragi havalandirdim, birkac da cicek diktim. Eylemlerim surecek.


Epeydir istiyordum Delonghi'nin bu iconic vintage serisinden cikan su isiticiyi. Bizimki su sizdirmaya baslayinca bahane oldu, aldim. Cok begenerek kullaniyorum.


Krem karamelli kek yaptim, cayla birlikte tarafimizdan tuketilemesi dakikalar surdu.



Eski fotograflarimizla nostalji yaptim.


Bu kitabi okudum, yorumlarim gelecek.


Ufak bir kozmetik alisverisi yaptim ki bahsetmistim.


En cok yeni aldigim Benefit - Bella Bamba alligi kullandim. Karpuz pembesi dogal yanaklar icin ideal.


Arada yuruyus yaptik beyefendiyle. Evimizin hemen bir sokak arkasinda bir pastane var, bazi gunler oraya gittik basbasa.


Sik sik balik pisirdim bu ay, eskiden usenirdim ama haftada bir yemeyi aliskanlik haline getirdik gibi.


Nisanin ilk iki haftasi cizmeyle gezsek de;


Sonunda sukur kurtulduk coraplardan, botlardan.


Son olarak dun Hollanda'da kralice tacini ogluna devretti, her yerde bir cosku bir heyecan. Ben kendi adima halkin vergileriyle sefa suren bir aileyi neden sevmemiz gerektigini anlamasam da Hollandalilar kraliyet ailesini pek seviyor. Sokaklarda cocuklar icin kurulan park ve oyuncaklar daha ziyade ilgilendirdi bizi.

Herkese sevgiler ve guzel bir mayis ayi dilerim.

You Might Also Like

4 yorum

  1. ben bu blogu kesfettiğime cok mutlu oldum. Bana katan birşeyler oldumu gerçekten mutlu oluyorum. Oğlunuzu opun benım yerime. Hoşçakalın. :)

    YanıtlaSil
  2. Merve guzel sozlerin icin cok cok tesekkurler. Elbette operim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ben bloğunuzu keşfettim ve çok keyif aldım...hemen bir blog açıp izlemeye aldım...sizi de bloguma beklerim...başarılar... http://kuzuilezuzu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. kuzu ile zuzu tesekkur ederim.

    YanıtlaSil

Labels