Essie - Bikini So Teeny ve Caviar Manikur Denemesi

Perşembe, Mayıs 09, 2013




Merhaba

Bugun tirnaklarima Essie'nin gecen bahar cikardigi bu ojeyi surdum. Normalde mavi ojelerle pek aram yoktur ama bahardan midir nedir canim bunu kullanmak istedi bugun. Ojenin rengi cok baskin bir mavi degil aslinda, menekse mavisi denilen hafiften lilaya donuk bir yumusak bir renk. Icinde cok ince, gumus rengi isiltilar var. Yapisi fena degil, biraz kremsi oldugundan cizgi cizgi durabiliyor ama iki kalin kat surunce boyle bir sorun olmuyor. Kuruma hizi super, kaliciligi da klasik Essie.



Caviar manikuru duymayan kalmamistir, Ciate markasi ilk olarak cok guzel caviar manikur setleri cikarmisti. Ardindan pek cok markada caviar boncuklari satilmaya basladi. Acikcasi cok ilgimi cekmiyordu bu trend, birkac seneye unutulacagini -cok sukur catlak ojelerin unutuldugu gibi- hala dusunuyorum. Tesaduf ebayde caviar boncuklarini gordum. 12 renkten olusan seti 2.5 dolar gibi komik bir paraya aldim. Bugun de ilk kez denedim. Acemiligimden belki cok duzgun yerlestiremedim ama fena olmadi. Ben lila ve pembe boncuklari karistirip kullandim. Bilmeyenler icin; ojenizi surup hala islakken kucuk bir kap yardimiyla tirnaginiza boncuklari dokuyorsunuz. 10 dk kadar bekledikten sonra tamamen sabitleniyor.


Sonucu sevdin mi derseniz, fena bulmadim diyebilirim. Degisiklik neticede, arada denenebilir. Siz de almak isterseniz ebayde cok cesit var, tavsiye ederim.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Sevdim mi sorusunun karşılığı seninkiyle aynı :) Ama ojenin mavisi harika.

    YanıtlaSil
  2. Great blog! Do you have any recommendations for aspiring writers?
    I'm planning to start my own blog soon but I'm a little lost on everything.
    Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go
    for a paid option? There are so many choices
    out there that I'm totally confused .. Any suggestions?
    Bless you!

    my web site - Charlotte Olympia Sale

    YanıtlaSil

Labels