Bitirdiklerim - 15

Salı, Mayıs 07, 2013



Evde yine bolca bos kutu birikmis, cope eve donmeden post edilip atilmalari gerekti. Ne zaman bitenler yazisi yazsam sasiriyorum, eskiden bu kadar cok urun bitirebildigimi bilmezdim.

Loreal Elvive Boyali Saclar Icin Sampuan ve Sac Kremi: Ikiser tane bitirdim bunlardan gordugunuz gibi. Cok da bayilmadim ama fena da degildi. Zaten market sampuanlarinin hepsi hemen hemen ayni etkiyi ediyor benim sacima.

Loreal Elvive Besleyici Sac Maskesi: Gecen ay sacim o kadar kurudu ki, resmen depresyona girdim! Mevsim degisimi ya da sac boyasindan bilemiyorum. Kisacik kestirmekle kurtarmak arasinda gidip gelirken bu maskeyi bir deneyeyim dedim. Resmen sacimi kurtardi! Sampuan sonrasi bir avuc, evet bir avuc, alip sacima uyguladim ardindan durulayip bir de sac kremi kullandim. Haftada 3-4 kez kullanarak bir ayda bitirdim. Bana cok iyi geldi, sac uclarimdaki kurulugu azaltti. Ayni sorunu yasarsam yeniden kesinlikle alirim.

De Tuinen Badem Yagi: De tuinen burada organik urunler satan cok guzel bir magazalar zinciri. Biz genellikle haftada bir ugruyoruz. Bu yagi 6 aydir, haftada bir kez banyo oncesi sacima surup bekliyorum. 1 saat kadar sonra da dusa giriyorum ama sacimda belirgin bir fark goremedim acikcasi. Besliyorsa da bilmiyorum. Yeniden simdilik almayi dusunmuyorum. Unutmadan bazen yine sacimi kuru hissettigimde sac kreminin icine birkac damla ekleyip oyle kullandim. O sekilde saim ekstra yumusak oluyordu.

Avon Kuru Sac Uclari Icin Serum: Bundan daha once de bahsetmistim. Guzel bir urun ama daha iyileri de var piyasada. Son zamanlarda pek etki etmmeye basladi benim sacima. Su an elimde bir sise daha var, o da bitince John Frieda serumlara geri donecegim.

Nivea Sac Kopugu: Saclardan gidiyoruz nedense. Kullandim bitti, biraz tutuculugu azdi ama fena degildi. Kopuk iste cok da bir fark yok aralarinda bence.

Lush Mask of Magnaminty: Bu maskeyi cok seviyorum, gozenekleri guzel temizliyor. Ara ara kullaniyorum, tavsiye ederim.

The Body Shop White Musk Krem: Bir alisverisimde hediye edilmisti, kokusu ve yapisi fena degildi. Yeniden almam ama kotu de diyemem.

Nivea Besleyici El Kremi: Nivea el kremlerini seviyorum, cantamda tasimak icin almistim bunu. Severek kullandim, yeniden alabilecegim urunlerden.

Dove Winter Care Krem: Gecen kis almistim bunu, limited edition'du. Keske birkac kutu daha alsaymisim. Tam benim sevdigim kivamda, yogun ve yapis yapis hissettirmeyen bir kremdi. Kokusu da muhtesemdi.

Etos Hand Scrub: Cok guzel bir urundu. Mis gibi hindistancevizi kokusu, verdigi manikurden yeni cikmis goruntusu hosuma gidiyordu.

The Body Shop E Vitaminli Tonik, Temizleyici ve Nemlendiriciler: Burada bahsetmistim. Fikrim degismedi hicbiri hakkinda. Uygun fiyatli ve basarili urunlerdi ama ayni markayi uzun zaman kullanmaktan sikildigim icin Kiehl's urunlerine gectim su ara.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Aslında bu bir önceki postla ilgili.

    O öpücük fotoğrafları ne kadar eşsiz ne güzel. Nasıl da hızla büyüyorlar. Yüzü bir erkeğe dönüşmüş o günden bu güne. Allah çocuklarımıza uzun sağlıklı mutlu ömürler versin Bize de gülümseyerek izlemek düşsün.

    Benim de 4 yaşında bir kızım var. Sizi ilk takip etmeye başladığımda doğumdan sonraki fit hallerinizi görüp -yalan söylemeyeeceğim :)- biraz kıskanmıştım.

    26 kilo kadar almıştım da gebelikte. :) Neyse ki hepsi gitti.

    Çok uzattım ama bugün bir fotoğraf istediler kreşten. Kızımın doğum fotoğraflarından biriydi. O tüylü minik canlı da nefis bir kıza dönüştü.

    Neyse bu kadar.

    Güzel günler dilerim. Öpüyorum Umud u.

    Gamze

    YanıtlaSil
  2. İnsan tek tek bitenleri atınca kaç tane bitmiş anlamıyor biriktirince anlıyorum bende

    YanıtlaSil
  3. senin bitirdim yazilarina bayiliyorum her defasinda ne cok bitirmis diye dusunuyorum :)
    biriktirmek insani gaza getiriyor kesinlikle ;)

    YanıtlaSil
  4. gamze guzel yorumun icin cok tesekkurler:)amin, allah hepimizin cocugunu korusun. dogum kilolarini takmamak lazim ya bak hepsi gitmis bile:) zaman cabuk geciyor, hemencecik buyuyorlar. ben de guzel kucuk hanimefendiyi cok opuyorum,sevgiler.

    atolyekedi yine biriktiler bile:)

    sergul di mi:) bitirdikce vicdanimiz sizlamadan yenisini alabiliyoruz:)

    YanıtlaSil

Labels