Mart Ayi ve Instagram

Pazartesi, Nisan 01, 2013

Merhabalar 

Nedense bana mart ayi cok uzun geldi, sebebini bilmiyorum. Subat kadar zor ve soguk degildi neyse ki. Hic degilse 3-4 dereceyi gorduk, icimiz isindi :P Neyse bakalim neler olmus...



Umud'un okulunda tema kiyafetlerdi daha once yazmistim, burda da dergilerden sevdigi kiyafetleri kesip bir kartona yapistiriyordu bir moda elestirmeni edasiyla:)


Itfaiyeci de oldu kostum partisi icin.


Bense gezdim tozdum.


Bahar aserdim, pastel renkler kullandim.


Yeni bir favori oje kombinasyonu buldum; Pastel 91 uzerine tarcinli, altin rengi topcoat.


Umud okuldayken genelde boyle yan gel Osman seklinde yasadim.



Malum tabak-canak-fincan aldim.


Acili ekmek pisirdim.


Bu ayin en ugrastirici tarafi Umud'un odasini yenilemek oldu. Daha buyuk bir dolap, yeni duvar kagidi, perde, hali, badana, temizlik vs derken 3 gun ugrastik ama sonucu oglum sevdigi icin degdi.


Keyfim ne zaman kacsa yemege saran biri haline geldim, bu da o anlardan biriydi.


Guzel tabaklarim yalniz basina kahvalti yapmayi bile sevdirebilir bana.


Lale aldim ama hemen boyunlarini buktuler. Bakimlari gercekte zahmetli.


Yine de guzeller. Bu fotografi cektigimde hava -5'ti bu mevsimde.


Azicik gunes gorunce sevindim. Giyinip kusanip...


Utrecht'e gittik Umudkusum'la.


Temizlik yaptim. Puff. Ev daginiksa hele hele tozluysa bir asabiyet geliyor bana. Tabi bir de temiz kalsa!!


Hizlica pazar kahvaltisi hazirladim.


Oglumu okula goturdum, getirdim elbette. Bir de simdi suslenmesini bekliyorum!


Yine Umud okuldayken sabah rituelimi yasadim.


Bahcemin gecen yilki cicekli halini ozledim.

Umarim sizin martiniz benimkinden iyi gecmistir ve nisan cok daha guzel olur.

Ben nisan geldigi icin ayrica mutluyun cunku Game of Thrones 3. sezon basladi!!

Sevgiler herkese.

You Might Also Like

0 yorum

Labels