Haul: Kiehl's, Nivea, Essence, Weleda, Lush, Opi, Essie ve Benefit

Cuma, Nisan 12, 2013

Son gunlerde kozmetik neler aldim diye soyle bir toplayinca ortaya bu tablo cikti. Hepsinden kisa kisa bahsedeyim istedim.


Once toplu gosterim, gerci Benefit alligi unutmusum toplu fotografta:)


BB krem cikarmayan marka kalmadi sanirim artik. Batili markalarin BB kremleri gercek BB kremlerden farkli olarak daha cok renkli nemlendirici veya icine besleyici birkac icerik eklenmis fondoten gibi. Iyi olanlari elbette var, yakinda bir toplu Bb krem yazisi yazarsam usenmeyip kiyaslamayi dusunuyorum ama Nivea beni cok memnun etmedi acikcasi. Bir de kere renk konusunda buyuk sikinti var. (Sergen Yalcin stayl) Iki rengi bulunuyor, ben acik renk olan Light'i almama ragmen ten rengimden iki ton kadar koyu oldugunu gordum. Ki cok beyaz tenli degilim, bildigin bugday rengi ortalama Turk kiziyim ama olmadi. Rengi gecersek, hadi yazin bronzlasinca surelim dedik; yeterince esit dagilmiyor yuzde. Yapisi aslinda guzel ve yumusak, neden boyle oldu anlamadim ama yama yama bir goruntu veriyor. Kokusu benim cok sevdigim klasik, temiz Nivea kokusu o acidan cok guzel. Genel olarak bosuna bir alisveris oldu benim icin. Diger bloglara bir goz gezdirirsek, Turk bloggerlar cogunlukla cok begenmis. Hollandali takip ettigim makyaj bloggerlari nefret etmis. En iyisi deneyip kendiniz gormeniz. Ben kendim satin aldim, bunu da ekleme ihtiyaci hissediyorum.


Kiehl's yeni tanisip hemen sevdigim bir marka oldu. Bir senedir TBS cilt bakim urunlerini kullaniyordum, artik degistirmek istedim. Elimdekiler bittikce Kiehl's aliyorum. Ultra Facial serisini cilt tipime uygun buldum. Simdilik izlenimlerim iyi, birkac ay kullandiktan sonra detayli yazi yazacagim.


Malum yaz geliyor, sort ve bikini sezonu baslamadan her sene oldugu bu aylarda gibi bacak bakimina ozen gostermeli diye dusunuyorum. Ben cok ovulen Weleda selulit yagini sectim, bir haftadir kullaniyorum. Simdilik gayet begendim. Ust bacaklara uygulayip yandaki masaj fircasiyla bes dakika masaj yapiyorum. Gunde bir kez kullaniyorum, eger durum vahimse iki kez kullanilmasi tavsiye ediliyor. Weleda organik ve epey basarili bir marka, gozum kapali guveniyorum. Ben Hollanda'dan 18 euro cuvarina aldim, Turkiye'de satiliyor mu nerede satiliyor hic bilmiyorum. Bilen varsa ogrenmek isterim.


Lush malum alisveris yapmaktan bikmadigim ve evde hep birkac urununu bulundurdugum markalardan biri. Son olarak The Olive Branch dus jelini aldim, benim aldigim 100 gramlik paket. Evde cooook fazla vucut bakim urunu oldugu icin kucuk boy tercih ettim, yoksa bozluluyorlar ne yazik ki. Icinde gercek zeytinyagi var ve mis gibi kokuyor. Kullanmadan once hafif calkalamak gerekiyor ki yag iyice karissin. Soylememe gerek var mi bilmem cildi hic kurutmuyor.


Opi yeni bir oje formulu gelistirdi biliyorsunuzdur. Mat glitterlardan olusan ve kumlu gibi gorunen Liquid Sand ojeler ilgimi cekti ve "what wizardry is this" rengini siparis ettim. Bir de Essie'nin hep begendigim ama nedense almaya sira gelmeyen ojesi Tart Deco'yu. Denedikten sonra ikisi hakkinda da detayli post gelecek.


Rimmel dudak urunlerinde iki senedir kendini asti. Daha ben Kate Moss rujlarin muhtesemligini hala konusurken bu Apocalips'ler cikti. Gloss kabinda olmalarina ragmen aslinda ruj bunlar. Dudakta ruj gibi gorunuyorlar yani. Yapis yapis degiller ve kaliciliklari cok guzel. Ben iki rengini aldim, yine dudakta durusunu gostermeyi umuyorum. Tanesi 10 euro ama sanirim 1+1 kampanyasi vardi, o sekilde almistim ben.


Essence gecen aydi sanirim 'Stays no matter what' mottosu altinda yeni urunler cikardi. Adiyla musemma uzun sure kalici makyaj malzemeleri bunlar. Gittim inceledim, hepsi cok hosuma gitti. Likit ve mat rujlar, kalici glosslar da cok guzeldi ama yine vdeki ruj-gloss sayisini dusunup almadim.  Guzel goz kalemleri de vardi, alinabilir. Ben bu rimeli ve likit eyeliner pen'i aldim. Ikisi de fiyatlarina gore cok basarili. Eyeliner biraz az renk veriyor, duzgun bir siyah elde etmek icin iki kat surmek gerekiyor. Ama surumu cok kolay, kalem ceker gibi cabucak oluyor. Rimel de kirpikleri kaldirip orta seviyede dolgunluk veriyor. Ikiser euroluk urunler icin bence cok basarili. Kaplarini ve fistik yesili kullanmalarini da ayrica sevdim.


Gozde duruslari bu sekilde. Temizlemek haliyle biraz zor, hele benim gibi waterproof urunlere alisik degilseniz.



Son olarak Benefit Bella Bamba allik. Cok janjanli ve goz alici bir kabi var. Acinca karsiniza cok seker bir firca cikiyor. Normalde bu fircalar cok kullanissiz olur ama bu epey ise yariyor. Renge gelirsek hafifce seftaliye donuk bir seker pembe. Ben pembe allik kullaninca genelde annesinin rujunu allik olarak kullanmis ilkokul cocugu gibi gorunurum ama bunda hic oyle bir durum olmadi. Ciltle cok guzel butunlesiyor ve misler gibi kokuyor. Ben cok begendim. Biraz pahali ama fiyatini hak ettigini dusunuyorum.

Hepsi bu kadar, aralarinda kulladiklariniz ya da denemek istedikleriniz varsa yorumlarinizi duymak isterim.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Kiehls markasından bende epeyce ürün aldım ama henüz kullanmaya başlamadım..aldıklarının hepsi çok güzel iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. Bende makyajlar ilgili bloglardan sıkıldım. Millete nerdeyse bütün ömürlük makyaj malzemesi gidiyor. Begenmeselerde olumsuz değerlendirme yapabileceklerini de sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Kiehls Türkiye'de satılıyor mu satılıyorsa nerede? Bir de nasıl ürünlerinden memnun musun?

    YanıtlaSil
  4. Sihirli gunluk tesekkurler, sen de gule gule kullan:)

    deniz katiliyorum. o yuzden durust yazmaya devam eden bloglari okuyorum artik.

    gunluk makyaj ben hollanda'dan aldim ama evet turkiye'de de satiliyor. kiehls.com.tr den bakabilirsin adreslerine, emin degilim cunku tam yerinden.

    YanıtlaSil

Labels