Essence - Naughty and Pink

Çarşamba, Nisan 10, 2013


Pembe ojeleri severim. Acik, koyu fark etmez cok sik pembe oje kullanirim ama kendime genelde sicak tonlu koyu pembeleri yakistiririm. Nude ve pastel pembeler benim cilt tonuma cok uymuyor sanki.


Bu pembe oje de cok br ilgincligi olmamasina ragmen guzel. Hafiften neona kaciyor, yani yazay ve havuz kenarina cok uygun, biraz mavi alt tonlu ve oldukca canli. Essence ojeler cok uygun fiyatli olmasina ragmen kaliteli sayilir. Tek sorunlari uclardan cabuk bozulmalari. Fircasinin yassi ve kalin yapisi benim ozellikle hosuma gidiyor.



Blogdaki daha onceki pembe oje yazilarindan bazilari da bunlar:

OPI Pink Flamenco
Essie Your hut or mine
Essie Cascade Cool
Essie Lion Around
OPI Flower to flower
China Glaze Ahoy
China Glaze Heli-yum

Herkese sevgiler

You Might Also Like

4 yorum

  1. yahu essence ojeler çok kolay bozuluyor ve renkleri genellikle tutturabilmek için kat ve kat sürmek gerekiyor.. yani essence'ler biraz şişesinde güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Elin, tırnakların, ojelerin ve yüzüğün çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok beğenerek nude tonu almıştım, ve ertesi gün uçlardan soyuldu :( malesef bir daha almam,,sevgiler

    YanıtlaSil
  4. beyaz buyu renk vermesini ben sevdim ama dedigin gibi cokkolay bozuluyorlar:(

    sihirligunluk cok tesekkur ederim:)

    mia wallace evet ne yazik ki hic dayanikli degiller:(

    YanıtlaSil

Labels