Dinozor Muzesi

Cuma, Nisan 05, 2013




Birkac saat once aksam yemeginden hemen sonra ilacimi alip perdeleri simsiki kapatip yatagima girdim. Ayda minimum bir kez, maksimum cok kez tutan migren ataklarindan biriydi, aliskindim. Umud alt katta babasiyla birlikteydi, uyku saati gelince yatagina girip uyuyacakti.

Uyuyamamis. Geldi yanima;

"Seeeevgili annem, seeevgili annem
Cok guzel surati vaaar
Cok guzel yemek yapaaarrr
Keske hasta olmasa
Basi hic agrimasa"
diye sarki yapmis bana onu soyledi. 

Sonra da yanimda uyudu opus koklas. Uyumadan hemen once de "Tum hayatim annemle dolsun" dedi. Amin. Tabi ki bas agrim filan kalmadi, kalir mi?

Yerine yatirdim, unutmamak icin kalkip buraya yazmak istedim.



Fotograflar gectigimiz pazartesi gununden. Paskalya tatiliydi, Umud'un bugunlerde en sevdigi seylerden biri dinozorlar oldugu icin Dinozor Muzesine gittik. Umud sevinc ve heyecanla iki kez gezdirdi bize muzeyi. Hem dinozorlarin gercek boyutlarda maketleri, hem milyonlarca yil oncesinden kalma fosil ve kemik ornekleri vardi muzede.



Genelde bizim gibi cocuklu aileler vardi ama cocugunuz olmasa bile yetiskinler icin de oldukca eglenceli ve guzeldi. Biz en azindan cok keyif aldik.



Muze yasli bir beye ait. Butun hayatini bu ise adamis, gonullu jeolog olarak calismis. Calismalarini nihayetinde bu muzede toplamis. Biz muzeye girerken otoparkta bize yer gosterdi, icecek alirken kafeteryada yardimci oldu, gezerken gorduk...her yerdeydi ve her seyle ilgileniyordu. Hobisini ise cevirmis herkes gibi cok mutlu gorunuyordu, ozendik, begendik, onun adina sevindik.

Hos bir deneyim oldu, bu taraflara gelirseniz hele bir de kucuk cocugunuz varsa aklinizda bulunsun.

Muhtesem bir haftasonu dilerim

Sevgiler

You Might Also Like

3 yorum

  1. Merhaba. Gamze ben.

    Umut un şarkısını ve duasını duyunca yazının sonuna kadar gitmeden yazıyorum. Ne muhteşem ne mutluluk verici birşey. :)

    Allah bağışlasın. Ve duasına AMİN!!!! :)

    YanıtlaSil
  2. Çok uzun zamandır sizi okuyorum bir blog sahibi değilim ve ilk kez yazıyorum. biraz komik, fazlasıyla sevimli ama benim yüreğime dokundu nasıl desem bir insan yavrusunun böyle naif şeyleri minik kalbinden geçirip anneciğine söylemesi..
    Oğluna, ...bir umudum sensin anlıyor musun dizeleriyle seslenen bir annenin oğlu da ancak böyle olabilirdi sanırım
    Allah sizi ayırmasın
    Müge

    YanıtlaSil
  3. Yorumlariniz ve guzel sozleriniz icin cok tesekkur ederim, cok incesiniz:)

    YanıtlaSil

Labels