TheBalm Cheater Mascara

Cuma, Mart 15, 2013



Merhabalar

Herhalde makyaj yapmayi sevmeyen insanlar bile bir rimel surup cikar gunluk makyajinda. Ben de goz makyaji pek yapmayan biri olarak eyeliner ve rimel surup cikmayi severim. Bu sebeple de simdiye dek pahali-ucuz pekcok markanin rimelini denedim. Basarili makyaj malzemesinin fiyatiyla dogru orantili olamayacagini bilecek kadar da makyaj malzemem var. Nars'in 25 dolarlik krem farlarinin yarim saatte goz cizgilerine dolmasi, 10 euroluk Maybelline Color Tattoo'larin aksama kadar oldugu yerde kalmasi aklima ilk gelen kiyaslama oldu mesela.


Rimel diyorduk...18 dolarlik cok ucuz sayilmayacak bur rimel hayatimda kullandigim en kotu rimel olsa gerek. Alali epey oldu, sirin kabi kalbimi fethetmisti acikcasi. Bir de eski tarz killardan olusan, plastik olmayan fircasi. Ilk denedigimde rimelin yapisi su gibiydi; birakin yogunluk, dolgunluk vermeyi surdugum zar zor belli oluyordu. Yine de birkac kat surup disari ciktim. Yarim saat icinde tum rimel goz altlarima akmisti! Hayir aglamadim, hayir yagmur yagmiyordu ya da yuzumu yikamadim.


Hayal kirikligiyla bir kenara attim bu rimeli, gecenlerde yeniden denedim. Onceden acildigi icin yapisi biraz koyulasmisti ki bu koyuluk ise yaramis. Surunce birazcik da olsa rimel surdugunuz belli oluyor. Akma problemi eskisi kadar olmasa da mevcut. Butun bu eziyete ragmen hala kirpiklere herhangi bir dolgunluk, uzunluk kattigi yok. Hatta rimelsiz kirpiklerim bundan iyi.

Elbette sevenleri vardir, makyaj malzemeleri kisiye gore cok degisiyor ama bana hic uymadi. Sevemedim. Hele 18 dolari hic hak etmiyor. Bundan cok daha basarili 3 euroluk rimeller biliyorum.

Sevgiler.

You Might Also Like

4 yorum

  1. benim de hiç beğenmediğim bir rimeldi bu. tr fiyatı 30 tl falandı sanırım o fiyata 2 tane maybelline alınırdı. :P

    YanıtlaSil
  2. biri sonunda dogruyu soylemıs essence rımelelrını aldıktan sonra hıc bırıne yuz vermez oldum ben
    asla degmez o paraya

    YanıtlaSil
  3. dofa ben de aynisini dusundum, o fiyata iki maybelline alinir ve cok daha iyi olurdu.

    kova kadiniyim ben, ben de essence'ten bir rimel aldim yeni cok basarili, ondan da bahsedecegim. bence de bu paraya bu rimel degmez.

    YanıtlaSil
  4. The Balm'ın memnun olunmayan ürünleri de varmış demek.Benim minik kirpiklerimde nasıl durur bilemiyorum.Öyleyse bundan uzak duralım.

    YanıtlaSil

Labels