Starburst - Sunburst Yastik

Çarşamba, Mart 06, 2013



Bu modelin adi bazi yerlerde sunburst bazi yerlerde starburst olarak geciyor, emin olamadigim icin ikisini de baslikta kullanmak istedim. Bu yastigi yeni eve tasinan bir yakinim icin yaptim. Ev hediyesi yerine yastik istedi benden, seve seve yaptim.


Acikcasi baslangic icin zor bir model, tig isi pek bilmiyorsaniz buna gecmeden biraz granny squaregranny stripe yada solid square modellerle elinizi gelistirmenizi tavsiye ederim. Ha cok mu zor elbette degil, sadece biraz dikkat istiyor.


Nasil yapildigini anlatabilmem cok zor, zaten ben de yapmaya karar verdigimde yazili tarifleri okuyuo hicbir sey anlamamistim. Youtube'da 'starburst crochet' ya da 'sunburst crochet' diye aratirsaniz cikan videolar cok yardimci oluyor. Modeli ben de o sekilde cikardim. Acikasi modelin turkesini hic bilmiyorum, aramizda bilen varsa paylasirsa cok sevinirim. Ilk sira uzun trabzan, ikinci ve ucuncu sira ise 'fistik' denen tig isinin cesitli versiyonlari sanirim.


Ben keyifle ordum, sahibi de ne mutlu ki begendi.

Umarim siz de begenmissinizdir.

Sevgiler.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Cok begendim senin yastiklarin cok guzel oluyor resimdn bakip annme cikartiricam modeli :)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada iplerin cinsi ne turkiyeden aldiysan markasi nedir?

    YanıtlaSil
  3. Esra teşekkür ederim beğenmene sevindim, ipleri türkiye'den almadım, hollanda' dan aldım. Katia marka, Capri serisinden. illa bu marka olmasa da olur tuylenmeyen orta kalınlıkta bir ip bu modele yakışır.

    YanıtlaSil
  4. Çokk güzel olmuş,bende çok seviyorum bu tür yastıkları.rengini de çok sevdim.Elinize sağlık.Arkadaşınız kıymetini bilsin,el yapımı hediyeler çok kıymetlidir :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık. Ben de başladım bu modelden kardeşime. Ben Nako Baby yünlerinden aldım, 3,5 numara tığ ile örüyorum. Tavsiye ederim, renk seçeneği çok geniş. Kırlentin arka tarafını da modellerle mi tamamladın yoksa düz mü ördün onu merak ettim. Bilemedim ne yapayım! :)

    YanıtlaSil
  6. Nazli tesekkur ederim umarim degerini bilir diyelim:)

    Sallanan maymun nako ipleri biliyorum ben de daha once bahsettigim cizgili granny stripe battaniyemi o iplerle ordum:) ben 3 numara tig kullaniyorum genellikle. kirlentin arkasini model yapmadim hayir, krem renkten buyuk bir kare ordum duz o sekilde daha cok hosuma gidiyor benim acikcasi.

    YanıtlaSil

Labels