Solid Granny Square Battaniye

Çarşamba, Mart 27, 2013

Merhabalar

Birkac aydir ugrastigim bu battaniyeyi bir sure once bitirdim. Aslinda daha buyuk yapmak istiyordum ama yunlerim bitti, ben de zaten sikilmistim ayni modeli ormekten o yuzden bitirdim. Modeli cok basit, daha onceden yastigini yapmistim ve o postta yapilisiyla ilgili bir video pasylasmistim. 




Ben beyaz zemin ve canli renkler kullanmak istedim, renk secimi tamamen keyfinize kalmis.





Kenar icinse ozel bir sey yapmadim, iki sira trabzan ordum.







Sonuc olarak tek kisilik bir tv battaniyesi oldu. Kis aylari icin biraz ince bence, kullandigim yun merserizeden biraz kalindi. Ama bu bahar aylari icin kullanisli oldu. Bence fena olmadi, umarim siz de begenmissinizdir.

Bundan sonra uzun sure battaniye yapmayi dusunmuyorum, hem yaz geliyor. Eger yaparsam da bu kez sabredip iki kisilik yatak ortusu boyutunda yapmayi deneyecegim. Artik o boyutta bir seyi iki senede mi orerim bilmem.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

7 yorum

  1. Ellerine sağlık canım. Çok güzel olmuş, nasılda emek istiyor bu işler. Renklerin uyumu harika. Mutlu günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. Baharlik-yazlik battaniye kavramini tanistiran su guzel iklimi seveyim diyorum.

    Yok yok, aslinda yazin bunalmadan oturmak guzel, bu battaniye de cok guzel olmus. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  3. Sizden etkilenerek ben de bir battaniyeye başladım, düz sıra şeklinde örüyorum. Boyu 2.40 m. Eni şuanda 30cm, bu iplerle 1.20 falan olacak. sizce bu ölçü yeterli mi? sizin bu ördüğünüzün boyutları nedir? Bir de en büyüdükçe örmek zorlaşıyor, daha kolay örmek için herhangi bir taktiğiniz var mı?
    Teşekkürler, iyi günler,
    Bahar

    YanıtlaSil
  4. oh may gad! muhtesem birsey bu :) ellerine saglik kuzum yaaaa

    YanıtlaSil
  5. mükemmel olmuş, bu örgü çalışmalarınıza bayılıyorum zaten, elinize sağlık, ben de deneyeceğim bunu en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  6. Tesekkur ederim yorumlariniz ve guzel sozleriniz icin.

    Bahar kusura bakma biraz gec cevap yazdim ama ben tek tek, kare kare orup birlestirdigim icin bunu ormek zor olmadi ama dedigin modelden ben de yapmistim haklisin agirlastikca zorlasiyor. Ben cok fazla kaldirmadan dizimin ustune ortup uzanir vaziyette ordum hep aksamlari:) o sekilde pek agirligini hissetmiyorsun. Boyut tamamen sana kalmis, ben ustume ortup sagimi solumu yeterince kapattigina emin oldugumda kesmistim. Boyu 160 cm eni ise 120 idi yanilmiyorsam. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil

Labels