Subat Ayi ve Instagram

Cuma, Mart 01, 2013

Merhabalar

Sizi bilmiyorum da ben subat ayindan nefffret ettim. Burada bitmek bilmez bir soguk ve salgin vardi. Herkes hasta ve nasil bir virusse gecmek bilmiyor. Bir de kolun kopsa ilac vermeyen Hollandali doktorlar sagolsun iyice uzun surdu iyilesmemiz, hala gecti bile diyemem. Annem sagolsun Turkiye'den ilac gonderdi de biraz kendimize geldik. Beni Turk hekimlerine emanet edin, cok kalpten soyluyorum.

Neyse gelelim ay icindeki minik anlara;


Cok kez soyledim ciceksiz yasayamam, mutlu olamam. Bu sefer Umud secti bu sari gulleri evimize.



Cok kisa surse de havanin boyle piril piril gorundugu de oldu. Ama soguk hic azalmadi.


Susler, pusler, aksesuarlar...Seviyorum. Ruj Chanel En Vogue, parfum Miss Dior Cherie.


Biraz kendini toplayinca oglumu okuluna goturmustum ama yine mide bulantisi olmus, atesi cikmis ogretmeni aradi, gittim aldim. Boyle evde battaniye altinda yasadi yavruskam.


Battaniye altinda yasayan sadece o degildi, annesi de ayniydi.



Arada boyle eski fotograflarimiza bakmayi cok seviyorum, ya da oglum hakkinda yazdiklarima bakip hatirlamayi.


Battaniye, dizi, kitap...Terapi benim icin.


Quesedilla yaptim, coook guzeldi. Hatta yine yapayim bence.


Kuzumun fotografini cerceveledim. Kalp cerceveye baska bir sey koyamazdim.


Anna Karenina'yi izledik, ben gayet begendim.


Hediye yastik ordum, detayli yazacagim bir ara.


Bu seriye bayildigimi milyon kez soyledim. Yine bir gecede okudum bitti ne yazik ki :(


Umud'a Messi formasi aldim, forma koleksiyonu yapiyor cocugum. Giyip parkta futbol oynadi genelde kendini kotu hissetmedigi gunlerde.


Alman pastasi krizine girdim, hatta google'dan fotograflarina bakip kendime iskence ediyordum ki yaptim. Cok da nefis oldu.


Ay sonu, birkac gun once kucucuk minicik bir gunes gorduk. Hemen sokaga dokulup cok soguk degilmis numarasi yaptim, tropik icecekler ictim. Yaz gelse artik di mi...

Umarim sizin subatiniz benimkinden iyi gecmistir, ben marttan yana da pek umitli degilim acikcasi. Hem saglik acisindan hem moral olarak vasatin altindayim.. Gecer umarim.

Herkese cook sevgiler.

You Might Also Like

7 yorum

  1. Alman pastasının tarifi lütfen :)) Harika görünüyor. Sarı güllere de ayrıca bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. sarı güller harika görünüyor :) battaniyenin altındaki minik de pek şeker, kocaman geçmiş olsun ona!

    YanıtlaSil
  3. Alman pastasinin tarifini cok acilen bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
  4. ocelikle yorumlariniz icin cok tesekkurler, begenemenize sevindim. alman pastasi tarifi ise kisaca soyle:

    2 yumurta, 1 cay bardagi seker, 3 su bardagi un, 100 gram erimis tereyagi, 1 cay bardagi sut, 1 kasik kuru mayayla bir hamur hazirlayip 2 saat kadar dinlendirdim. sonra bu hamuru merdaneyle 1 cm kalinliginda acip su bardagiyla yuvarlaklar kesip yaglanmis tepsiye dizdim. bu sekilde de bir 20 dakika daha dinlendirdim. sonrasinda 200 derece firinda 20 dk pisirdim. bu sirada kremasini hazirladim, 2.5 su bardagi sut, 1 cay bardagi seker, vanilya, 1 yumurta, 2 kasik unu karistirarak puding gibi pisirip soguttum. sonra pisen bezeleri kesip icine krema surdum, ustune de pudra sekeri. hepsi bu.. umarim anlatabildim:)

    YanıtlaSil
  5. Saat'in sagindaki örgülu bilekligi cok begendim. Gule gule kullan herseyi.

    YanıtlaSil
  6. Kapalı havalar zaten insanın tüm enerjisini alıyor, bir de üzerine anne-oğul hastalanmışsınız fena olmuş, geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  7. Black Pearl tesekkur ederim:)

    Asli cok tesekkurler, atlattik neyse ki.

    YanıtlaSil

Labels