Itfaiyeci Umud Ali

Salı, Mart 05, 2013



Malum, kasimda Umud Ali ilkokula basladi, simdilik sadece okul oncesi etkinlikleri yapiyorlar ve ne mutlu ki okulunu pek seviyor.


Okulda soyle bir sistem var; her ay mevsime, ozel gunlere ya da yas grubuna gore bir tema belirleniyor. O temaya gore etkinlikler yapilip, oyunlar oynaniyor. Gecen ay tema sanatti; bol bol resim, boyama yaptilar, kille calistilar, muzeye gittiler. Bu ayin temasi ise kiyafetler. Okulda bir koseye ogretmenler palyaco, asker vs kostumu yerlestirmis onlar hakkinda konusuyorlar.


Bunun disinda dergilerden begendikleri kiyafetleri kesip bir kartona, begenmediklerini baska bir kartona yapistirip bunlari neden begenip begenmediklerini sinifta anlatiyorlar. Bu arada ben de okulda yapilan bir ebeveyn egitim programina katiliyorum. Ayda bir yapilan toplantilarda o ayin temasiyla ilgili, temanin ogretmeyi hedefledigi seyleri pekistirecek kitap ve materyaller alip, oyunlar ogreniyoruz. Bu ay da kendi basima dusunsem hic aklima gelmeyecek pek cok oyun ogrendim bu toplantilardan, haftasonu baslayacagiz Umud'la beraber.





Yine kiyafet temasini eglenceli hale getirmek icin dun okulda bir kostum partisi duzenlendi. Gecen hafta bu partiye ne giymek istedigini sordugumda Umud itfaiyeci olmak istedigini soyledi. Gittik aradik bulduk. Eve gelir gelmez heyecanla giydi, bahceye cikip hortumu kapti, agaclardan kediler kurtardi, farazi yanginlara mudahele etti. Bana da fotograflarini cekmek dustu.


You Might Also Like

2 yorum

  1. Merhaba. Kıyafeti nereden aldınız acaba? İnternette bukadar güzelini bulamadım.

    YanıtlaSil
  2. Hollanda'da bart smith diye bir oyuncakçı var ordan aldım.

    YanıtlaSil

Labels