Ev Icin Ivir Zivir Alisverisi

Çarşamba, Mart 13, 2013

Merhabalar

Surekli havadan bahseden bayik bir insan haline geldim ama burasi yine cok soguk! Duyduguma gore Turkiye'ye bahar gelmis bile. Ben de soguktan evden cikamadigim icin midir nedir, bari evde otururken guzel seyler goreyim mantigiyla surekli eve ivir zivir alma istegiyle doluyum.

Bunlar son zamanlarda aldiklarim. 


Bulasik makinesi deterjani icin bu teneke kutuyu birkac ay once almistim. Camasir deterjani icin olanini da gorunce hemen aldim. Markalari filan yok oyle rastgele magazalardan. Ben ikisini de cok sevdim.


Cath Kidston'dan iki tane fincan aldim. Bu fincanlar yarim litrelik, ic ic bitmiyor. Benim kahve tuketme hizima gore cok buyukler ama cay ve bitkicayi icin bence harika. Aldigimdan beri evde aksamlari kapisiliyor bu fincanlar, megerse  cay yenilemek bizim evin kanayan yarasiymis da haberim yok. Ilginc bir sekilde sogutmuyorlar da icindekini. Bu fincanlar 'crush mug' olarak geciyor, birkac desenini daha alacagim.


Evde film izlerken sinema ambiyansi yaratmak icin havali popcorn kaplarimiz. Hollanda'da yasayanlar bilir Xenos'tan aldim. yine cok severek kullaniyorum.



Bunun disinda H&M Home'dan bu banyo paspaslarini aldim. Esprili ve guzeller, benim cok hosuma gitti.

Bir de birkac gun once Cath Kidston'dan bir siparis daha verdim, gelince onlari da yazacagim.

Daha onceki Cath Kidston alisverislerim icin buraya ve suraya bakabilirsiniz.

Sevgiler.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Popcorn kaliplarindan daha once hic gormemistim, cok guzeller. Cilekli bardak favorim:)

    YanıtlaSil
  2. yaaa senin blogun benim içimi açıyor biliyor musun :) banyo paspaslarına ve popcorn kalıplarına özellikle bayıldım türkiyede nerede vardır acaba? öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  3. oguz cakir cilekli bardagi ben desevdim, hatta porselen tabagi ciksa da alsam diyorum:)

    merimania sagol kusum aldigim en guzel yorum galiba:) h&m home varsa turkiye'de paspaslar vardir kesin, popcorn kaplarini da isimsiz oylesine zuccaciyelerde bi sorustur derim:) opuyorum.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Hepsi birbirinden guzel xenostan aldigin popcorn kaplarin daha once hic dikkatimi cekmemisti bende senin gibi film izlemeyi cok seviyorum birdaha xenosa ugradigimda alabilirim:) gule gule kullan:)

    Fatma

    YanıtlaSil

Labels