Cath Kidston Alisverisim - 3

Perşembe, Mart 21, 2013

Merhabalar



Belki biliyorsunuzdur cok sevdigim canim cicim Cath Kidston gectigimiz hafta belli urunlerde %30 inidirim yapti. Ben de kendime hakim olamayip Spray Flower serisinin tabaklarini aldim. Bu seri acikcasi hicbir zaman Provence Rose kadar favorim olmamisti ama elime gecince cok hosuma gitti. Onun disinda bir de ne zamandir istedigim ama uretimden kalktigi icin bulamadigim Provence Rose cay fincanlarini ebay'de bulup aldim. Bunlari uretimden kaldirma karari alirken sarhos olduklarina inanmak istiyorum Cath Kidston'dakilerin. Darisi ayni serinin esspresso fincanlarina.



Spray Flower serisinin tabaklari su sekilde; dinner plates denilen en buyukler 28 cm capinda ve aksam yemegi icin ideal. Side plates adindaki en kucukler 18 cm, tatli ve pasta icin kullaniyorum ben cogunlukla. Orta boy yani 23 cm capinda olanlar ise dessert plates diye geciyor ama bence tatli icin cok buyukler, kahvalti icin kullaniyorum ben.


Bu fincanlar ve takimi Provence Rose tabaklar bence birlikte cok cici gorunuyor. Hala favorim bu seri.

Begendiniz umarim.

Eski Cath Kidston alisverislerim icin buraya, suraya ve hatta oraya tiklayabilirsiniz.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

7 yorum

  1. Gule gule kullan:)

    Fatma

    YanıtlaSil
  2. bayildim bahaar geldi masaya

    YanıtlaSil
  3. Harikalaarr bu çılgınlığa bulaşmamak için zor tutuyorum kendimi :)Güle güle kullanın.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. coook guzeller :))gule gule kullan

    YanıtlaSil
  5. Bayılıyorum resmen, şimdi de kıskançlıktan çatladım ama ben cesaret edip alamıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller.Bayıldım güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  7. Cok tesekkurler guzel yorumlariniz icin:)

    YanıtlaSil

Labels