Son Okudugum Kitaplar - 5

Cuma, Şubat 15, 2013



Game of thrones izledigim ilk gunden beri benim favori dizilerim arasinda. Ardindan okudugum kitap serisini de en az o kadar seviyorum. Bu serinin -ki tam adi "Buz ve Atesin Sarkisi"- ucuncu kitabi ciktiginda epey heyecanlansam da 31 martta baslayacak olan dizinin 3. sezonunu izlerken okumak istemistim, zaten Turkiye'de degildim ve almak icin pek de bir imkanim yoktu.




Derken sagdan soldan kitap hakkinda o kadar cok sey duydum ki, marti beklersem tamamini ogrenecegimden korktum. O sirada da Hollanda'da cok sevdigim bir online kitap, cd vs satan bir site var, turkce kitaplar bolumunde satildigini gorunce beklemeden aldim. Tabi ben yine keyfini uzun sure cikarabilmek icin yavas yavas okumaya calistim, zorla elimden biraktim filan. Neticede serinin biraz duragan gecen ikinci kitabinin ardindan aksiyonu hic azalmayan, oldukca sasirtici olaylar olan bir kitap olmus Kiliclarin Firtinasi. Bu arada iki kitap goruyorsunuz ama esasinda tek bir kitap bu. Cok uzun oldugu icin okuma kolayligi acisindan ikye bolunerek yayinlaniyor.

Bir de soylemeden gecemeyecegim biraz spoiler olabilir okumayanlar icin George Martin enteresan bir yazar, serinin bas karakterini bile oldurdukten sonra artik bir seye sasirmam diyorsunuz ama oyle seyler oluyor ki "Nasil yani bu da mi?" diye soylene soylene okumamak imkansiz.


Ben fantastik, epik ve bu tarz cok kahramanli serileri cok seviyorum. Gerci bu seri oyle guzel yazilmis ki bu tarz sevmeyenlerin bile kendini kaptiracagini dusunuyorum. Ozetle herkese cok tavsiye ederim. Genellikle etraftan dizide bile cok fazla erkek karakter oldugunu, kadinlarin bu seriden sikildigini duyuyor ve hic katilmiyorum. O yuzden onyargisiz olmanizi ve bir sans vermenizi cok tavsiye ederim.


Sevgiler



You Might Also Like

4 yorum

  1. Serinin en olaylı kitabını bitirmişsin. 4. kitap oldukça sıkıcı, 5 kitap daha iyi. Serinin en sevdiğim yanı iyi ve kötünün net çizgilerle ayrılmaması ve hiçbir şeyin tahmin edilebilir olmaması. Yeni sezon için de 1 nisanı iple çekiyorum:)

    www.shelbyfashion.com

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Tuguna,

    Hollanda'da online kitap satisi yapan sitenin ismi ne acaba?

    YanıtlaSil
  3. Seher evet dorduncu kitap sikiciymis oyle duydum, ozellikle tyrion, jon, deanerys gibi sevilen karakterlerin besinci kitaba sarkmis olmasi yuzunden galiba. Aldim onu da bakalim, okuyunca emin olacagim. Dedigin cok dogru mesela jaime bastan beri sadece bir kral katili, bran'i pencereden iten adamdi ama krali oldurme sebepleri vs anlatinca aslinda cok da kotu biri degilmis diyor insan. Gerci joff ve anasi gibi katiksiz kotuler de yok degil:)

    adsiz www.bol.com

    YanıtlaSil
  4. buy valium online valium good drug anxiety - canadian pharmacy valium

    YanıtlaSil

Labels