Orly - Rock Solid

Pazartesi, Şubat 11, 2013





Bu ojeyi sanirim 2011 sonbaharinda almistim, yeni denedim! Denemek icin neyi neden bekledim hicbir fikrim yok. Orly ojeler cok kaliteli ki bunu 1.5 yil once aldigim ojenin hiiic bozulmadan dun alinmis gibi kalmasindan da anlayabiliriz. Sevmedigim tek ozellikleri ince fircalari, Essie gibi biraz bu marka da fircasini kalinlastirsa cok sevinirim.



Ojelerin her turlusunu sevsem de isiltili, glitterli ojelere ayri bir zaafim oldugunu soylemem lazim. Bu soguklarda da surekli koyu renk ojelere elim gittigi icin ideal bir kis ortasi ojesi oldu benim icin. Oje gordugunuz gibi cok koyu siyaha calan bir grinin icinde gumus ve sampanya rengi tonla isilti ve glitterdan olusuyor. Isiltilari gormek icin illa gunes vurmasina gerek yok, gayet belirginler. Kaliciligi da gayet iyi, silerken pekcok glitterli ojenin yaptigi gibi omrunuzu tuketmeyip hemen cikiyor. Ozetle bence cok guzel bir oje.


Bu tonlari yada isiltili ojeleri sevenlere cok tavsiye ederim.

Herkese sevgiler ve iyi haftalar.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Woooww harikaymış ♥ Sevmekte çok haklısın, ellerine de çok yakışmış Tugunacım. Öpüyorum!

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim nazlicim, optum seni xx

    YanıtlaSil

Labels