Ocak Ayi ve Instagram

Cuma, Şubat 01, 2013

Ocak ayi bizde dogum gunu ayi baska bir ozeti yok. Tam bes yakinimin dogum gunu bu ay icindeydi! Hediye al, kutlamaya git, pasta borek ye, hooop tekrar bastan seklinde gecti bu ay. Etrafimdakileri uyariyorum cocuk yapacak olurlarsa lutfen ocak ayina denk gelmeyecek sekilde ayarlansin, bu da butce yani!


Umud pazarlari ormana gitmeyi seviyor. Hava guzelse gidiyoruz ama ocak ayinda sadece bir kez yagmursuz, karsiz bir pazar yakalayabildik.



Elbette ki fotograflarim sabote edildi!


Tek basima kahvalti yapmayi sevmeye calisiyorum hala.


Ara ogun konusunda sikinti yok neyse ki.


Aksam yemeklerinde de.


Hava genelde bu fotograftaki gibiydi. Umud'u okula birakip donerken bile gunes tam analmiyla dogmuyor oluyordu ve bu da insani gercekten uyusuk ve depresif hale getiriyordu. Birkac gundur bir parca guzel neyse ki hava.


Cok sevdigim bir yakinim yeni eve tasindi, ev hediyesi neye ihtiyaci oldugunu sordugumda el orgusu yastik istedi. Ben de seve seve basladim, bakalim bitince begenecek mi? Ayrica elbette yeni diziler izliyorum, baska bir postta bahsedecegim.


Sut, ev yapimi fistikli kurabiye, mum ve Buz ve Atesin Dansi serisinin ucuncu kitabi. Daha iyisi benim icin olamaz! Bu seriyi bitmesin diye az az okuyorum.


Bu H&M bomber ceketi almadim ama alsam mi diye cok dusundum. Hata mi ettim almamakla bilmem.


Yillardir sadece siyah opak corap giyen ben bugunlerde acik renk kalin coraplarla ask yasiyorum. Bunu yeni aldim. Artik Blair Waldorf'a ozlem mi deriz ne deriz bilemiyorum.


Umud'un okulunda her ay baska bir tema isleniyor. Bu ayin temasi sanat. Okulda bu temayla ilgili uygulamalar yapiliyor. Ben de temayi pekistirmek icin eve guaj boya, kil ve resim cizmeyi cok seven bir cocukla ilgili kitap aldim. Haftasonlari bunlarla oyalaniyoruz birlikte.


Evet ancak yemek yemisim bu ay boyunca.


Bu leopar gomlegi de alsam, almasam diye tereddut ettim ama kime sorsam al dedi, aldim.


Karamelize sogan sevenler? Ben bayiliyorum, gordugunuz gibi kahvaltida bile yedim.


Bu salatayi bu ay sik sik yaptim. Bal ve hardal soslu, keci peynirli, elmali, hafif tali bir salata. Cok seviyorum.


Pazar kahvaltilarindan biri. Bu kez biraz kalabaliktik.


Yegenimizin dogum gunu! Her sey coook guzeldi.


Dogum gununden bir kare.


Krem rengi coraba devam. Bu kez Blair Waldorf'tan Fatmagul'e bir dusus soz konusu. Patikler filan, cok stylish bir insanim gordugunuz gibi.


Yine, yeniden bir dogum gunu.


Oglumla olan bu fotografimizi da ayrica sevdim.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Milanın doğum gününde makjajınızdan mı nedir bir başka güzel çıkmıssınız.Kahvaltı sofrası da on numara.

    YanıtlaSil
  2. Böyle fotoğraflı postlarına bayılıyorum:)
    Her fotoğraf için yorumum var da yazsam bitmez, gömleği iyi ki almışsın çok yakışmış. Ayrıca senin sofralarına bayılıyorum benim gibi yalnız yaşayan biri için böyle sofralar kurmak hayalden öte bişey :)
    Umud la fotoğrafınız çook tatlı hiç ayrılmayın inşallah! :)

    YanıtlaSil
  3. sizi çok seveerek okuyorum.lütfen daha sık post yazın :)

    YanıtlaSil
  4. deniz tesekkur ederim, o gun biraz ozenmistim makyaj konusunda fark ettirmis demek ki:)

    merimania cok sagol canim begenmene sevindim. sen gel ben sana kurayim sofra:) ayrica ne guzel bir dilek, amiiin.

    gulnur cok tesekkurler, ben de istiyorum ama vakitsizlik ne yazik ki:(

    YanıtlaSil
  5. Instagramda önceden görmüş olduğum fotoğrafları bile böyle ufak ufak notlarla görmeyi-okumayı çok seviyorum :) Umudla fotoğrafınız çok şirin, okullarındaki aylık uygulama mantığını da çok beğendim, rehberlk derslerinde bizim öğrencilere de uygulanabilir mi diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil

Labels