Mini Alisveris

Çarşamba, Şubat 27, 2013


 Gecen haftanin yenileri bunlar, bakalim begenecek misiniz?


Kis basindan beri sabahlari oglumu okula birakmak icin evden paldir kuldur cikarken her defasinda rahat giyip cikarilan bir bot almam gerektigini soyluyorum kendime. Aslinda pek cok botum var; luzumsuz ve kirk yilda bir giydigim topuklular basta olmak uzere. Hayir hayati cocuk merkezli bir insanim topuklu botu ne yapacagim, veli toplantisinda moda anlayisimla mi dovecegim velileri? Neyime gerek yani? Sonra nispeten makul, duz topuklu ama bagcikli botlarim var 4-5 cift, saniyelerle yarisiyorum ben sabahlari bagcik isi ters. Fermuarli, cesitli topuk boylarinda cizmeler var, bunlarin duz olanlari ise yarayabiliyor ama cizme giyesim yok bugunlerde. Napalim, mecburen bu ise yaramaz yirmi kadar cizme-bot grubuna ragmen yenisi gerekiyordu. Aradim taradim, Newlook'ta buldum. Hafif, bagciksiz, fermuarsiz, giymek icin ayagimi icine sokmam yetiyor. Iki saniye. Bir de pek sevdigim biker tarzinda ve zimbali. Oldu bu is.


Yine epeydir detaysiz, buyuk, siyah, derli toplu, sert yapili, yani masaya koyunca bogca olup cokmeyen bir canta istiyordum. Zara sagolsun Celine'in Boston modelindeki gibi kulakli cantalar yapmis. Kocam pazar cantasi gibi dedi ama ben pek memnunum. Dunyayi topluyor, benim gibi evi cantasinda tasiyanlar icin ideal. Zara'dan.


Bunlar da oglumun yenileri. Kendileri para biriktirme isine girdi. Bendeki ve babasindaki tummmm bozuk paralari toplayip kumbarasina atiyor. Kapiya gelip filanca kurum icin para toplayanlarin para kutusuna atacak bir 5 cent bile birakmiyor, bu ne hirssa. Neyse ilk ayin hasilatiyla bu pabuclari ve pantolonu aldi kendine. Ikisi de H&M.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. çanta çok çok güzel, böyle sade çantaları seviyorum ben her şeyle uydukları için çok kullanışlı oluyorlar güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkur ederim, epey kullanisli ama bisikletteyken pek hakim olamiyorum cok buyuk:)

    YanıtlaSil

Labels