Kitap Alma Terapisi - 2

Salı, Şubat 19, 2013





Aileden Turkiye'ye giden biri olursa benim bir koli kitabimla buraya geri donmemesi imkansiza yakin bir durumdur. Daha giden kisi eve ulasmadan ben idefixten siparisimi vermis olurum. Bu kez bunlari alip getirttim, cok mutluyum. Keske ucaklarda kargo sinirlamasi olmasa da daha cok alabilsem diyorum her seferinde ama neyse.


Yine sevdigim serilerin devam kitaplari ya da sevdigim yazarlarin son kitaplarindan olusan risksiz bir liste yaptim, cok mutluyum demis miydim?

Zadie Smith - Inci Gibi Disler: Binlerce yildir merak ettigim, okumak istedigim bir kitapti ama nedense bir turlu sira gelmemisti. Bu siparisimde aldim, bakalim begenecek miyim? Okuyanlar?

Charlaine Harris - Peri Olusu: Guneyli Vampir Serisi'nin dokuzuncu kitabi. Herhalde biktiracak kadar cok Guneyli Vampir Serisi dedim bu blogda. Edebi degeri cok yuksek degil ama ben bu seriyi okurken cok egleniyorum, dunyadan kopuyorum, derrtlerimi unutuyorum. Sonsuza kadar surse okurum.

George R.R. Martin - Kargalarin Ziyafeti: Buz ve Ates'in Sarkisi serisinin dorduncu kitabi. Ucuncu kitabin hareketliliginden sonra durgun gectigi soyleniyor hep, gorecegiz.

Demet Altinyeleklioglu - Kosem: Yazarin Osmanli Hanedani kadin sultanlar serisi suruyor, bakalim daha ne kadar devam edecek. Gerci Kosem sonrasi var mi baska iz birakan kadin sultan hic bilmiyorum. Cokca kurgu, az gercek, surukleyici oluyor bu kitaplar.

Philippa Gregory - Nehirlerin Kadini: Iste ennnn sevdigim tarihi roman yazari. Bence isini cok iyi yapiyor, kurgu ve gercegi cok guzel harmanliyor. Simdiye dek cikardigi her kitabi severek okudum. Bu sonuncu kitabi ise Beyaz Kralice Elizabeth Woodville'in annesi Jaquetta hakkinda.

David Nicholls - Bir Soru Bir Ask: Yazarin okudugum ilk kitabi olan Bir Gun beni cok etkilemisti. Cok da zekice, eglenceli yazilmis bir kitapti, bir de bunu denemek istedim.


Kitap alma terapisi 1 icin tik tik


Sevgiler.

You Might Also Like

1 yorum

  1. White teeth'i bence cok cok begeneceksin ama sonra kitapta bir tuhaflik hissetmeye baslayacaksin. Ozellikle de sonlara dogru. Sonra olur da kitabi bir de orjinalinden okuyunca tuhafligin ceviriden oturu oldugunu anlayacaksin. Benim kitabi Turkcesinden okumamla orjinalinden okumam arasinda birkac yil olmustu.Orjinalini okuyunca Z. Smith'i daha bir sevmistim.

    YanıtlaSil

Labels