Granny Stripe Battaniye

Pazar, Şubat 17, 2013

Merhabalar

Sanirim eylul basiydi bu battaniyeye basladigimda. Once baska yunler kullanmistim, renkler icime sinmedi soktum. Sonra araya baska yastiklar, battaniyeler vs girdi derken ancak bitti.




Bu modeli ormek gercekten cok cok cok kolay, tam baslangic isi. Oncelikle battaniyenizin enine tekabul edecek uzunlukta oldukca gevsek bir zincir cekiyorsunuz. Zinciri gevsek yapmazsaniz battaniyenin o kismi ustune gore dar olacak ve yuvarlanacaktir. Ardindan zincirde ilk delige uc adet trabzan, bir zincir bos birak, ardindan gelen zincire yine uc tane trabzan seklinde ilerlyoruz. Ikinci sirada uclu trabzanlarin ustunden atlayip bosluklara uc trabzan doldurarak ilerliyoruz hepsi bu.



Bir de boyle butun olarak orulen battaniyeler daha bitmeden, orerken sizi sicak tutuyor o cok guzel:)



Kenarini ben basit tuttum, iki sira krem rengiyle cizgi gecip en uste de boyle deniz kabugu denilen modelden yaptim. Hosuma da gitti.




Ben hem orerken cok keyif aldim, hem de su an kullanirken aliyorum. Kendisi benim tv battaniyem neredeyse tum aksam koltukta bu battaniyenin altinda yasiyorum. Ev halki da yumusacik yunden olmasi ve cok guzel isitmasi sebebiyle cok sevdi, paylasamiyoruz.

Umarim begenmissinizdir.

Sevgiler.

You Might Also Like

8 yorum

  1. bayıldım ne kadar güzel olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Okurken çok çok zor geldi bana siz öyle güzel yazmışsınız ki çok kolay yapımı diye kendime güldüm :) Renkler harika seçilmiş ama örgü bilmek şart ben küçükken sadece el bezi örmüştüm :)ama bayılırım hele battaniyeler çok hoşuma gidiyor rengarenk.Emeğinize sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık ne güzel olmuş :) Böyle uzun uzun örmek zor olur diye çekinip karelere başlamıştım, sen ikisini de yapmış olarak ne dersin?

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş ellerine sağlık:)

    www.shelbyfashion.com

    YanıtlaSil

  5. Harikasınız, müthiş bir emek ve görsellik,,sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Atolye kedi tesekkur ederim, begenmene sevindim:)

    ilknuryh yok yok gercekten kolay bunu ormek, hele youtube'daki filan videolara baksan hemen yaparsin.

    asli tesekkur ederim. guzel bi soru, bence ikisinin de ayri ayri zorlugu var. kareleri brilestirmek gicik mesela, bunda da surekli tek sira ormek arada sikiyor insani. ama orup bitirme suresi ikisinde de ayni bence. bunun dikme derdi yok o iyi.

    shelby tesekkur ederim:)

    adsiz tesekkur ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. yaaa en senin örgülerine hastayım resmen. çok çok beğendim!! güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  8. merimania coook sagol begenmene sevindim:)

    YanıtlaSil

Labels