Bitirdiklerim - 14

Pazar, Şubat 10, 2013



Herkese merhaba

Yine bir cer cop yazisi blogda. Bitenler yazilarini yazmadan once bu kadar cok urun bitirdigimin farkinda degildim acikcasi. Her ay ayni seyi dusunuyorum.

Bu ayin cope gidenleri bu arkadaslar, kendilerine tesekkur ederiz.

Pantene boyali saclar icin sampuan ve sac kremi: Turkiye'de yasarken market sampuanlari arasinda en sevdogom pantene'di. Sacimi coook yumusacik yapardi ama Hollanda'ya geldim geleli hic almamistim nedense. Gecen denemek istedim, formulu mu degismis yoksa burdaki suyun cok kirecli olmasindan mi nedir hiiic yaramadi saclarima. Kesinlikle nemlendirmedi, yumusatmadi ve cok sasirdim. Turkiye'ye gidince bir de orda alip denemek istiyorum ama burda yeniden almam.

Gliss boyali saclar icin sampuan ve sac kremi: Biraz fazla sampuan tuketiyorum sanirim?! Gliss'in tum versiyonlarini denedim ama maalesef tatmin olmadim. Son olarak bunu da vasat bulunca bu markayla vedalasmak zaruri oldu. Gerci hakkini yemeyeyim shine brown muydu o seri fena degildi. Aslinda asla kotu degil ama benim saclarimi nemlendirmek biraz zor, aban yeterli gelmediler.

The Body Shop Chocomania Dus jeli, Body scrub ve Body butter: Gecen yil bu seri ciktiginda bloglarda epey tantana kopmustu hatirlarsaniz, begenmeyen yok gibiydi. Ben kakaolu bir vucut kremi alip bitiremeden attigim ve bu tarz kokulara mesafeli yaklastigim icin begenmeyecegime emindim. Gittim magazaya denedim, ilk anda kesinlikle nefret ettim bana cok agir geldi. Sonra birkac kez daha kokusuna baktim ama emin olamadim. Baktim magazada koklamakla emin olamiyorum buyuk boylari yerine bu minik paketlerden aldim. Ilk dusta yine nefret etttim, yine cok agir geldi ki o zaman yazdi ve hava cok sicakti. Oyle bir kenarda bu garipler duruyordu ki gecen ay yeniden denedim. Hava soguk oldugundan sanirim bu kez koku agir gelmedi, hatta ic isitici ve hos geldigini bile soyleyebilirim. Gecen ay hep bu seti kullandim nerdeyse ve bitirdim. Benim icin kolay bir koku degil acikcasi, son zamanlarda hosuma gitmis olsa da buyuk boy alsam bitirebilecegimi sanmiyorum.

Therme Zet White Dus Jeli: Bu bir Hollanda markasi, kozmetik marketlerde satiliyor ama fiyatlari o ayardan biraz yuksek, the body shop'a yakin. Parabensiz, sabunsuz epey guzel urunleri var. bu dus jeli de yumusak, rahatlatici bir kokuya sahipti, severek kullandim. Elimde bu markadan baska vucut bakim urunleri de var ve hepsinden memnunum. Bulursaniz bir deneyin, ozellikle kokulari cok benzersiz ve guzel bence.

Maybelline Colossal Rimel: Bloga bunu yazmak bir turlu kismet olmadi, cok da bayilmadim ama isini iyi yapan, gunluk kullanima uygun bir rimeldi. Uzun bir sure de kurumadan dayandi, son damlasina kadar kullandim. Hafif hacim hafif uzunluk veriyordu diyebilirim, cok etkileyici bir sonuc cikmiyor ortaya ama dedigim gibi gunluk kullanim icin yeterli bence. Fikir edinmeniz icin uyguladigim gunlerden birinde cekmistim bu fotografi da.


Herkese iyi pazarlar ve sevgiler.


You Might Also Like

2 yorum

  1. Maybelline Colossal Rimel benim favorim. önceden lancome hypnose kullanıyordum bunu keşfedeli onu almaz oldum. Banada beklerim cnm

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Rimel cok iyiymis, bunu henuz denemedim. Simdiye kadar her maybelline rimelini denedim bi bunu denemedim. Su an maybelline rocket mascara deniyorum. Fircasi cok iyi ama rimel biraz islak oldugu icin kirpikleri birbirine yapistiriyor.

    YanıtlaSil

Labels