Solid Granny Square Yastik

Çarşamba, Ocak 09, 2013



Bir sure once elimdeki artmis yunlerle sikintidan baslamistim bu yastigi yapmaya. Yatak odasinda kullanmayi dusundugum icin bizim odanin renklerine uygun sectim yunleri de. Sansima yeterince yunum kalmisti bu tonlardan. Bu model cok basit, hic kafa yormadan ezbere oruyorsunuz. Cok da cabuk ilerliyor. Gerci ben cok kucuk tuttum motifin boyunu eger bu islerde yeniyseniz biraz daha buyuk kareler ormenizi tavsiye ederim yoksa uzun sure ayni motifi ormek zorunda kalmak ic bayici olabiliyor.




Birlestirmek icinse ben genelde normal dikerdim ama bu sefer motifleri tig ile sik igne yaparak birlestirdim. Cigilerin motiften yuksek durmasi hosuma gitti acikcasi. Arkasini da duz kocaman bir kare yaptim, oldu bitti.


Bu karelerin nasil yapildigini ogrenmek isterseniz su videoya bir bakmanizi oneririm, gorunce daha iyi anlasiliyor.

Umarim begenmissinizdir,

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Çok güzel olmuş, böyle örgüden yapılan battaniye ve yatak örtüleride çok hoşuma gider eve sımsıcak bir hava verir..Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ilk bakışta sanki modelin tersi kullanılmış izlenimi veriyor insana.

    YanıtlaSil
  3. Sihirli günlük çok teşekkürler :-) ben de çok seviyorum dediğin gibi sıcacık gösteriyor evi.

    Esra teşekkür ederim , gerçekten dediğin gibi duruyor bakınca:-)

    YanıtlaSil
  4. Evinin tarzına çok yakışmış güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı olmuş, çok beğendim, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. gulnur, atolyekedi cok tesekkur ederim:) el emegi bir seyin begenilmesi insani mutlu ediyor:)

    YanıtlaSil

Labels