Mini Alisveris

Pazartesi, Ocak 28, 2013

Son zamanlarda pek fazla alisveris yaptigim soylenemez. Zara indiriminden umitliydim ama hayal kirikligina ugradim, indirimdekilerden hicbir sey begenemedim. Ozellikle H&M'de hosuma giden seyler buldum, birkac parca aldim.


Kisin burasi -15'leri filan gordugu icin sapkasiz eldivensiz cikmak imkansiz. Ben de bol bol aliyorum. Somon rengi olan benim en sevdigim bere modellerinden, diger ikisi takimdi zaten. Bu tarz bandaj seklindeki orguye ne deniyor bilmiyorum. Head warmer filan belki? Hjepsi H&M.



Kirmizi kazak. Bildigin duz, orgu, yumusak, sicak tutan, kirmizi bir kazak. Bir numarasi yok ama iki yildir kazak giymeyi kesfettim ben, hosuma gidiyor boyle kazaklar. H&M'den.



Hirkalar hala favorim. Elbiselerin ustune giymek icin boyle ince ve sade olanlari seviyorum. Bu da H&M.



Incili-bebe yakali, krem rengi, yumusacik ve mini...Bir elbiseyi sevmem icin yeterli ozellikler. Bir de indirimdeydi, daha ne olsun. Yine H&M.



Askida siradan gorunuyordu, giyince sevdim. Hem yaz hem kis giyebilirim, ustelik utu de istemiyor. H&M.

Eskiden sadece klasik denim kumastan, yada olmadi siyah yada gri pantolonlar giyerdim. Yaslandikca bir Aysel Gurel'e donme belirtileri basladi bende. Gerci kimse onun kadar muhtesem gorunemez renkli kiyafetler icinde! Pembe pantolon H&M, kobalt mavi olansa Zara.



Evet. Leopar. Konkenci teyzelere de donmek vardi ama ama deri ceketti, biker bottu filan dengeleyip bir rock-chic yaratmaya calisacagiz. Bakalim. Gomlek H&M.


Bunlar da aldigim ufak tefek kozmetikler. Sacimi boyamaya basladigimdan beri renk koruyucu ayni zamanda nemlendirici sampuan arayasindayim. Bir de Loreal denemek istedim. Roc makyaj temizleyiciden zaten coook cok memnundum, bitince yenisini aldim. Peelingim de bitmek uzereydi, Roc'tan kullandigim ilk peelingden nefret etmistim bu Soft Smooting Scrub'i yeni gordum, biraz tereddutle aldim ama simdilik cok sevdim.

Alttaki kavanoz olan Rituals Magic Touch vucut kremi, organic cherry&rice milk. Bu serinin dus kopugu ve vucut peelingi vardi zaten bende, kokusuna asik olunca kremini de aldim. Blond Amsterdam el kremi ise limonlu vicks gibi kokuyor bir garip. Blond Amsterdam benim coooook sevdigim bir tabak cabak markasi. Cath Kidston gibi ufak bir bakim serileri de var. Iste sabunlar, kremler vs. Bu e kremini denemek istedim ama 10 euro edecek bir numarasi yok, bildigin el kremi.

NYC elmali lipbalmi cok sevince iki rengini daha aldim, keske daha cok rengi olsa. Son olarak da Essence I love Style likit eyeliner aldim. Hollandali birkac makyaj bloggeri cok memnundu bundan, zaten sudan ucuz denemek istedim. Evet simsiyah, parlak, kalici ve gzuel. Tek sorun incecik uygulamak zor, fircasinin ucu biraz kalin. Ben kalin eyelienr surmeyi de sevdigim icin problem etmedim.



Hep kendime degil elbet. Bunlar Umud Ali beylerin yenileri. Okula gidince kiyafet ihtiyaci hic bitmiyor, hergun temiz giyip kirli geri donuyor malum. Pantolon C&A. Kazaklar H&M ve C&A.

You Might Also Like

3 yorum

  1. guzel gunlerde kullan :) ozellıkle o sapkaya bayılırım

    YanıtlaSil
  2. Elbisenin üstünde duruşunu çok sevdim. Güzel günlerde kullan cicilerini. Umud'a da güle güle giy diyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Cok tesekkur ederim, daha guzelleri sizin olsun. Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Labels