Aralik Ayi ve Instagram

Perşembe, Ocak 03, 2013

Susledigimiz agaclari sokup, kirmizi donlari cikarip:) normal hayata geri donebildik sonunda. Gerci Umud'un iki haftalik noel tatili bitmeden ben henuz normal rutinime dondum sayilmaz ama neyse..

Aralik ayi hic sasmaz en sevmedigim, depresyonlardan depresyon begendigim, en kasvetli buldugum aydir. Neyse ki bitti gitti... Benim bu yil gerceklesmesini istedigim cok sey var, yarisi bile olsa kendimi sansli sayacagim. Aralik ayina da hizlica bir bakalim madem...


Araligin ilk gunu...Ahmed Arif'in dedigi gibi gercekten puslu havayi kurt sevsin, sevmem netameli ay.


Bu ayi nerdeyse hep yatagimda gecirdim! Keyifsiz olunca laptop, kitap, orgu, tablet hepsini yataga doldurup seyret-oku-uyu seklinde aksama kadar oyle kalma egiliminde oluyorum.


Yataktan cikabildigim nadir zamanlardan birinde ise:) Tenten'i izledim, cok guzeldi gercekten. Mumlarim hala her aksam yaniyor.


Umud okulda parti sapkasi yapmis kendine, sirin sipa.


Bir sabah bahcemdeki pudra sekeri gorunumundeki karla uyandim.


Ertesi sabah durum boyleydi!


Ben pencere kenarindan izlemekle yetinsem de...


Bazi kisiler iceri girmek bilmedi.


Gec kahvalti, erken ogle yemegi.


Mumlar, mumlar...


Bu yastigi yeni yaptim, bahsedecegim detayli olarak.


Bebe yakali bluzlara yaka ignesi takmayi cok seviyorum.


Noelden hemen once pencere kenarlarina kucuk lambalar koyup evi pavyona cevirdim. Birakin noeli yilbasi bile gecti daha toplamadim. Basta rutin demistik di mi...


Zor kararlar bunlar, secim yapmak zor.


Aslinda nisanda Game of Thrones baslayinca es zamanli okumayi planliyordum bu kitabi ama cok fazla spoiler yiyince basladim. Bitmesin diye agir agir okuyorum. Bir de sizde de keyifsiz olunca sacmasapan beslenme aliskanligi var mi? Sicak cikolata ustu krema, en ustte de marsmelov!


Gozum her zaman midemden daha ac oluyor. Hepsini bitiremedim.


Kisaca ask diyebiliriz.


Gomlek ustu kazak giymek de yeni yeni sevdiklerimden. Gecen yil aldigim nu tasma kolyeyi hala seviyorum.


Kiyafetin gerisi de bu. Kisin giyinmek cok zor.


Bu da yeni yil yemeginden...Bu tabaklardakiler sadece baslangicti, ana yemek dahil degildi!

Sizin araliginiz benimkinden iyi gecmistir umarim.

Bir de hepimizin 2013'u 2012'den iyi gecsin.

Sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

Labels