NYC - Full Metal Jacket Nailpolish

Pazartesi, Aralık 17, 2012






Merhabalar

Gecen  haftalarda bahsetmistim hatirlarsaniz bu ojeyi aldigimdan. Nihayet denedim ve fotografladim. Oncelikle soylemeliyim ki ben altin rengi ojelere bayiliyorum! Ne surecegimi bilemedigim zaman hep elim altin rengine yada mercanlara gidiyor. Ama ne yazik ki tam istedigim gibi bir altin oje bulmak kolay olmuyor. Genelde altin rengi ojeler sampanya rengine donuk, icinde krem rengi isiltilar olan ve maalesef igrenc inci bitisli yapida oluyorlar. Ben kendi adima konkenci teyzelerin ojelerini hatirlatan incimsi bitisi olan ojelerden nefret ediyor, onlari 30 yil sonraki halime sakliyorum. Benim aradigim daha metalik ve folyomsu bir bitis. Nihayetinde bu ojeyle tanistim ve aradigimi daha iyisini gorene kadar buldum.

Rengi ve tonu beni tatmin etti. Yapisi da tek katta bile muhtesem! Gercekten pek cok pahali ojeden cok daha guzel bir yapisi var bu 2.5 euroluk drugstore ojesinin. Yalniz ben tembelligimden base coat surmeden kullandim, cikarirken omrum tukendi. Siz yine de boyle metalik yada isiltili ojeleri kullanirken base coat kullanin derim.

Esasinda Turkiye'de olmayan markalar ve urunlerle ilgili cok fazla post yapmamaya calisiyorum ama o kadar cok "Hollanda'ya gelince ne almali" baslikli mail aliyorum ki belki de bunlara da yer vermeli ara ara diye dusunuyorum. Dolayisiyla NYC ojeleri tavsiye ederim, bir de yine bu markanin  elmali lipbalmlari var ki, muhtesem otesi yine tavsiye edilir.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Çok kibar görünüyor cidden elinizde ojeler, yüzüklere de kalpcikler gönderiyorum<3


    Sevgilerimle
    Sümeyra

    YanıtlaSil
  2. Sihirli Gunluk bekleriz:)

    Sumeyra cok tesekkurler:) yuzukleri ben de seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. elmalı balmlar amerikada da yeni çıktı, almayı düşünüyorum bulursam :)

    YanıtlaSil

Labels