Kozmetik Alisverisi

Pazartesi, Aralık 03, 2012


Bir suredir biten cilt bakim, sac bakim urunleri gibi muhim seyler harici kozmetik almiyordum, hele hele oje zinhar. Tabi her guzel sonun, her iradenin bir sonu var ki bu hafta diyetimi bozdum gordugunuz gibi. Neyse yine de luzumsuz ve cok pahali seyler almadim, hepsini kullanacagim. Bakalim neler almisim, once ojeler;



Essie'nin gectigimiz yaz cikan koleksiyonundan Cascade Cool ve Bikini so Teeny. Ikisini de yazin begenmistim ama almamistim, yaz koleksiyonunda bir alana bir bedava oldugunu gorunce kacirmadim. Catrice 600-After Eight Turkiye'de bulunmamasina uzuldugum bir marka Catrice, umarim gelir. NYC - Full Metal Jacket tum alisverisim icinde favorim. NYC yine Turkiye'ye gelmesini diledigim guzel bir marka. Essence'ten de uc oje aldim, sirasiyla; Chic Reloaded, Fame Fatale ve Naughty and Pink. Kullandikca hepsini fotograflayacagim.

Bakim urunleri ise;


En tepede uc sucluyu goruyorsunuz, aslinda bunlari alip donecektim. Aseton, Nivea kopuk ve roll-on. Kopuk de roll-on da cok guzel. Benim favori roll-on'um bu galiba, ne kullanirsam kullanayim buna donuyorum. Kopuk ise saclari agirlastirmadan, sertlestirmeden sekil veriyor, begendim.

The Body Shop Vineyard Peach dus jeli; missler gibi seftali kokuyor ve sinirli uretim. Neroli Jasmin Dus jeli, vucut kremi ve vucut spreyi; ben yasemin kokusuna bayilirim, bu seri cok cok yogun bir yasemin kokusuna sahip. Basta biraz agir bulmustum ama biraz hafifleyince hosuma gitti. Spreyi ozellikle parfum yerine kullanmayi cok seviyorum bugunlerde. The Body Shop Beautifying Oil Coconut; bu cok amacli yaglar yeni cikti biliyorsunuz, ister nemlendirici, ister sac maskesi, ister vucut kremi yerine kullanilabiliyor. Ben bir kez gece kremi yerine kullandim, hosuma gitti. Yag olmasina ragmen agir ve yagli yagli hissettirmedi. Bir kez de dustan sonra bacaklarima surdum ama o sekilde cok begenmedim, yeterince nem vermedigini dusunuyorum. Sac icin ise uclarindaki kuruluk icin birkac damla surdum, eh isteydi. Cok etkilenmedim bu urunden ama merak ediyordum denemis oldum. The Body Shop White Musk Vucut Kremi; White Musk serisinin parfumunu pek sevmem ama bu krem hosuma gitti. Cok hafif bir yapisi var, kokusu da guzel. Cantada tasimak yada haftasonu gezmesine goturmek icin boyu ideal. De Tuinen Badem Yagi: De Tuinen burda Iherb'un magaza versiyonu gibi bir yer. Organik yaglar, kremler, bakim urunleri, caylar ne arasaniz var, cok seviyorum ben orayi gezmeyi. Son gittigimde de bu badem yagini aldim saclarim icin. Haftada bir kez surup iki saat bekliyor, sonrasinda yikiyorum. Simdilik memnunum, duzenli kullaninca bakalim neler olacak.

Dove Winter Care krem: bu kis icin sinirli uretim koku, tek kelimeyle bayildim satistan kalkmadan stoklayacagim. Atrix normal el kremi, bir numarasi yok. Lavabonun kenarina koyuyorum, memnunum.

Krem farlar ve jel eyeliner. Bugunlerde bir krem far kullanma hevesi icindeyim nedense, bunlar da aldiklarim.





Ilk olarak en begendigimle baslayayim; Make Up Forever Aqua Cream 14 numara. Aqua Cream serisi cok amacli, rengine gore allik, ruj, far yada eyeliner olarak kullanilabiliyor. Ben goz makyajinda dogal tonalri sevdigimden bunu sectim. Yapisi muhtesem yag gibi kayiyor, minicik bir miktari yeterince renk veriyor, pigmentasyonu harika. En iddiali oldugu sey ise kalicilik. Ben altina baz surmeden sabahin korunde surdum, gece makyajimi silerken hala ayni gorunuyordu. Krem urunlerde kalicilik her zaman sorunludur ama bu urun kesinlikle muhtesem. Baska renklerini de almak istiyorum. Tek sorun 25 euroluk etiketi.



Maybelline Color Tattoo 05- Eternal Gold ve 35 On and on Bronze: Maybelline color tattoolar da ne zamandir aklimdaydi. Hollanda'ya birkac ay once geldi yanlis hatirlamiyorsam, Amerika'da mor, bordi vs gibi burada olmayan renkleri de mevcut umarim onlar da gelir. Ben yine en sevdigim tonlardan altin rengi ve haki-kahve sectim. Bir tane fume, bir tane de mat taupe vardi onlar da hosuma gitti aslinda. Gelelim yorumlarima; oncelikle adindaki dovme etkisi filan biraz hikaye, ben baz surmeden kullaninca birkac saat sonra cizgi cizgi oldu. Make up forever gibi sur cik degil yani, onden bir baz surmek gerekiyor. Onun disinda rengini guzel veriyor, surmesi kolay ve yumusak. Fiyati da 10 euro, pahali degil. Hele bazen boyle drugstore markalarinda 2 al 1 ode 3 al 2 ode gibi kampnaylara oluyor, o zaman cok daha uygun oluyor. Altin rengi olan biraz daha isiltili ve seffaf, digerinin isilitisi tam kararinda ve yeterince opak.



Essence Stay All Day Eyeshadow 02 - Glammy Goes to ve 01- Coppy Right: Essence oldukca ucuz bir marka malum, bunlarin tanesi 1.5 euroydu denemek istedim pek de bir sey beklemeyerek. Sampanya rengi olan 2 numara digeri 1. Bir kere kesinlikle stay all day filan degil. Baz surmeden brikac saat sayaniyor. Bir de cok fazla isiltililar, eger gunluk makyajda fazla isilti sevmiyorsaniz asiri gelebilir. Renk vermesi de basarili degil, oldukca seffaflar. Az renk cok isilti sorun yok derseniz sevebilirsiniz. Yani aldigim krem farlar icinde kazanan Make up Forever oluyor tartismasiz.




Catrice Gel Eyeliner 40 Sherlock&Khaki Holmes: Catrice Essence'ten biraz daha pahali ama yine de ucuz bir marka. Bu eyeliner 4 euroydu mesela, denemek istedim. Rengi cok guzel, hakive icinde altin rengi incecik isiltilar var. Yapisi Mac'in fluidlinelarina gore cok cok civik. O yuzden de biraz seffaf ama far yada baz surduyseniz cok guzel gorunuyor. Sadece bir eyeliner surup cikayim denecek bir urun degil. Kaliciligi da fena degil, gun sonunda biraz bozulsa da uzun dayandigini soyleyebilirim.


Maybelline BB Krem: Sanirim bb krem cikarmayan bir ben kaldim. Maybelline bb krem oldukca guzel, bir ara detayli post yapmayi planliyorum.



Maybelline Colos Sensational Lipstickler: 931 Pink Pleasure, 225 Caramel Kiss, 535 Park Ave Peach, 165 Pink of me. Bu rujlarin yapisini cok seviyorum, nemlendiriyor ama glossy gorunmuyor. Yapis yapis gloss gibi ruj;ardan benim gibi biktiysaniz seversiniz.



Essence Kiss Care - 04 Carribean Sunrise ve Nyc Glossy Lipbalm 356 - Big Red Apple; Son olarak da iki tane lipbalm aldim. Essence 1.5 NYC 2.5 euro, gayet ucuzlar. Ikisi de renk veriyor, Essence biraz daha sedefli ve az nemlendiriyor. Nyc ise uzun suredir kullandigim en iyi lipbalm. Ortasindaki minik elma kismi nemlendiriyor, etrafindaki kirmizi kisim cok dogal ve saglikli kiraz dudak rengi veriyor.Misssler gibi elma kokuyor, dudagi cok saglikli gosteriyor. Gunlerdir bundan baska bir sey kullanmiyorum, muhtesem tek kelimeyle.

|Bu uzun yaziyi usenmeden okuduysaniz cok tesekkurler. Herkese sevgiler.

You Might Also Like

6 yorum

  1. çok beğenerek okudum teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Üşenmedim, okudum :) Güle güle kullan yenilerini :)

    YanıtlaSil
  3. Sen olmasan bir Essence standinin onunden gecmek aklima gelmezdi. Allah razi olsun. Su elmali balm'dan ben de alayim bi tane.

    Zaten senden aldigim guc ile yakinda drugstore rimellere de gececegim zannederim. Cok da guzel oluyormus, ben yillar evvelki kotu bir maybelline rimel maceramdan sonra hep ayni markalara para bayilmaktan biktim.

    Keselerin dostu bir bloggersin Tugunay. Allah senden gani gani razi olsun.

    PS. Cilt bakimi malzemelerinden tasarruf ettiklerimle seni yasatacagim, o konudaki sozumu unutmadim :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan aldıklarını
    myb tatoo göz farları çok çok iyi gerçekten

    YanıtlaSil
  5. sac ucları icin yıllardır vazgecilmezim body shop un "uzum cekirdegi yagı".. ozellikle fon cektikten sonra cok guzel yumusatıyor ve sacı parlatıyor. zaten saca parlaklık verme ozellikli diye geciyor :)

    YanıtlaSil
  6. adsiz begenmene sevindim:)

    marjocum tesekkur ederiiim:)

    deniz essence iste ucuz mucuz da ojeleri fena degil, bu krem farlari alma ise yaramaz. Ben merakimdan her markayi bir karistiriyorum, o elmali balmi al kesin nefis. Begenmezsen benim olur:) Drugstore rimel iyidir, kullan iki ay sonra at yenisini ac, tavsiye ederim tabi hepsi iyi cikmiyor deneme yanilma lazim biraz. Son cumleden tbs'nin ise yaradigi anlamini cikarabilir miyim?

    kkb tesekkur ederim:) evet benim de hosuma gitti sayilir, diger renkelrine de bakacagim.

    hk supersin, oneri icin cok tesekkurler. Kesinlikle bakacagim en kisa zamanda.

    YanıtlaSil

Labels