Kasim Ayi ve Instagram

Pazartesi, Aralık 10, 2012

Kasim Ayi bizim evde genelde dogum gunu kutlamalariyla gecti. Umud'un ve benim dogum gunlerimiz oldugundan evdeki parti havasi bir bitmedi. 


Umud'in kresteki son gunundeki kutlama.


Krese veda pozu.


Umud'un dogum gunu partisi sonrasi dunya kadar yemek yapip misafir agirlamis bezgin anne halim.


Genellikle gunes dogmadan uyaniyorum, bu goruntu hosuma gidiyor.


Sonbaharin son gunleri, hava 0 dereceyken.


Ciceksiz bir ay dusunemem, bu sefer bu karisik buketi aldim eve.


Bir aydir gectikce yenileyen bir gribimiz var maalesef, sifa niyetine tavuk corbasi.


Bu da pismis hali.


Yeni saatim ve bilekligim.


Tembel isi kofteli makarna, bayilirim.


Spor sonrasi kendimi odullendirme.


Aksesuarsiz cikmayanlardanim sanirim.


Kurabiye pek sevmesem de bu agizda dagilan cevizli tarcinli kurabiyeye bayiliyorum. O kadar cok seviyorum ki ayda bir yapiyorum.


Kahvaltim.


Uyumadan once yatakta bir seyler izleyip orgu ormek en sevdigim seylerden.


Umud yeni oyuncagiyla ask yasiyor.


Bu kolyem dogum gunu hediyelerimdendi, cok sevdim.


Ogle yemegi brokolili, havuclu risotto, oyle guzel ki.


Mutevazi cumartesi dinlencemiz.


Umudkusum yeni okulunda haftada bir saat bilgisayarda oyun oynuyor.


Bir ara bisikletimin lastigi patladi, okula yuruduk. Yururken de fotograf cekmeyi ihmal etmedik.


Kis gelince mumlarim, lambalarim her gece muhakkak yanar. Oyle bri andi bu da.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Fotograflar öyle şirin ve güzeldi ki, bakmaya doyamadım:) Bu arada Umud şekerine ve sana nice mutlu seneler diyorum..:)

    YanıtlaSil
  2. Cevizi kurabiyenin tarifini alabilir miyim :)

    YanıtlaSil
  3. Elvan cok tesekkur ederim:)

    Kitapci kiz elbette cok kolay bi tarif zaten. 250 gram oda sicakliginda yumusamis tereyagi, 1 cay bardagi zeytinyagi, 3 kasik pudra sekeri, kabartma tozu ve alabildigince unla bir hamur yogurup icine iri dovulmus 1.5 su bardagi cevizi ekledim. Kucuk parcalar halinde sekil verip 200 derecede 20 dk kadar pisirdim. Firindan cikip biraz iliklastiktan sonra da uzerine bolca pudra sekeri ve tarcin doktum. Umarim sen de begenirsin:)

    YanıtlaSil
  4. Harikasın ya teşekkürler! Bebiş izin verirse kolları sıvayıp babamıza süpriz yaparız belki

    YanıtlaSil

Labels