Essence - Fame Fatal

Cumartesi, Aralık 29, 2012










Kirmizi oje surmeyeli ben diyeyim alti ay siz deyin bir yil oldu. Ozlemisim yalniz, surunce fark ettim. Ne sicak ne soguk tonlu tam bir domates kirmizisi sanirim bu oje. Nefis bir jelimsi yapisi var, fircasi kalin ve uygulamayi kolaylastiriyor. Kuruma hizi hic fena degil ama maalesef kalicilikta sinifta kaldi. Sabah surdum, aksam uclardan hafif bir atma olmustu bile.Tabi ki topcoat surerseniz boyle bir sikinti yasamazsiniz. Ben topcoat hic kullanmam, ugrasamam kendiliginden kalici ojeler ararim. bu konuda Essie favorim. Yine 1.2 euroluk cok ucuz bir oje icin gayet basarili. Hazir yilbasi da yaklasiyor, o aksama bir kirmizi oje yakisir derim.

Kimizi demisken favori kirmizilarim sunlar;

Essie Limited Addiction

Essie Silken Cord

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. ben essence 'in birkaç ojesini denedim ama kalıcılıklarını beğenmiştim. Belki de renklerle alakalı, benimkiler biraz daha soft renklerdi.
    Renk gerçekten çok güzel :)

    Sevgillerr.

    YanıtlaSil
  2. Ben de nude renklerini denemek istiyordum, onlar daha kalici diyorsan alacagim en kisa zamanda:)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Labels