Cath Kidston Alisverisim - 2

Çarşamba, Aralık 05, 2012



Ilk Cath Kidston alisverisimden bahsetmistim hatirlarsaniz. Aldiklarimdan cok memnun kaldim, hicbir bozulma, renk atma vs olmadi. Boylece gonul rahatligiyla ikinci siparisi verebildim. Gectigimiz cuma tek gunluk %15 indirim vardi, ben de aklimdaki bu tabaklari aldim. Eger bir seyler almak istiyorsaniz birkac ayda bir boyle indirimler oluyor, takip edin derim. Ben Provence Rose desenini cok sevdigim icin ordan devam ettim.



*
Ilk aldigim pasta tabaklarinin yanisira yemek tabagi ve tatli tabaklarindan aldim. Ilk once kucuk tabaklar yerine kase alayim demistim ama son dakika vazgectim, iyi ki de oyle yapmisim. Cogu kisi bu tatli tabaklarini tatli icin buyuk buldugu icin almiyor. 23 cm capindalar ve evet sadece bir dilim pasta icin buyukler ama illa ki pasta koymak zorundasiniz diye bir kural yok. Bence kahvalti tabagi olarak ya da karisik kurabiye, borek, kisir vs koymak icin (aaahh canim istedi su an) cok ideal boyuttalar. Yemek tabaklari ise 27 cm capinda, oldukca buyuk ve agir. Gayet kaliteli iki set de. Sonuc olarak ben alisverisimden cok memnun kaldim, cuma gunu verdigim siparis sali elime gecti, hemen bulasik makinesinde yikadim  ve sorun cikmadi. Onumuzdeki ay da kaseleri alayim diyorum, bakacagiz artik:)

Begendiniz mi cicekli, anneanne isi bu tabaklarimi?

Bu arada bugunlerde Hollanda'da hava oyle karanlik ki, oglen 1-2 gibi bile lamba yaktigim oluyor. Yani fotograflar dogal isikta cekilmedi maalesef, yeterince iyi gorunmuyorlar kusura bakmayin.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Çok çok ciciler, hatta ben bunları ilk alışverişindekilerden daha çok beğendim. Vintage bir duruşu var:)Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı tabaklar kesınlıkle vıntage gorunumu var , bende alırdım :) güle güle kullan sevgıler Mutlu

    YanıtlaSil
  3. ne güzel tabaklar bunlar, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Neler neler alırım daha ama evde yer sorunu yaşıyorum :) Oysa öyle güzel şeyler var ki..Bu tabaklarda çok hoş güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan.onlar eskisin sen eskime:)yazılarınızı bir-iki haftadır takip ediyorum.Böyle merak ettiğim bloglarında geçmiş tüm yazılarını okuyorum.Lütfen daha sık post yazın.

    YanıtlaSil

Labels