Bitirdiklerim - 13

Cuma, Aralık 28, 2012


2012'nin son cope gidenleri bunlar.

Gliss Shea Cashmere Sampaun ve Sac Kremi: Buyuk umutlarla almistim hep olumlu yorumlar okudugum icin ama pek sevmedim. Kotu degillerdi ama benim icin yeterince yumusak saclar yaratmiyorlardi, yeniden almam.

Roc Multi-Action Makeup Remover: Bir yili gecti alali, hemen hemen her gun kullandim ve yeni bitti. Cook ama cok memnun kaldim, elimdeki The Body Shop temizleyici bitsin yeniden alacagim.

The Body Shop Seaweed Peeling: Kotu degildi ama benim aradigim peeling standartlarina sahip degildi, yeniden almam.

Loreal Super Liner: Cok guzel bir likit eyelinerdi, parlak siyah ve kalici. Ayrica surumu cok kolaydi,  likit eyeliner kullanma konusunda zorluk cekenler bile birkac denemede bununla basarili olabilir. Elimde baska eyelinerlar var ama ilerde yeniden alabilirim.

Nivea Krem: Bildigimiz nivea krem, nerene surersen sur. Seviyorum.

Etos Body Jam: Hakkinda konusmaya deger bir urun degildi.

Nivea Summer Beauty Krem: Cilde hafif bir bronzluk kazandiran bu kremi cok severek kullandim ama maalesef bitiremedim. Alali da epey oldugu icin artik atiyorum. Yaza dogru yendien alabilirim.

Mavala Cuticle Remover: Benim yillardir degismez joker urunlerimden, elbette yeniden alacagim.

Rexona Roll-on: Kullandim bitti ama Nivea roll-onlari hala daha cok seviyorum.

Lush Mask of Magnaminty: Yillardir Lush cilt bakim urunleri yazisi yazacagim ama o kadar cok urun kullandim ki Lush'tan baslarsam sonunu nasil getirecegimi hic bilmiyorum. Gozenek temizlemek icin harika bir maskeydi bu, bu sorundan muzdarip olanlara tavsiye ederim.

The Body Shop C Vitaminli Gunduz Kremi: Cok sevdim, hala seviyorum ama artik Spf 15'li gunduz nemlendiricisine dondum. Yaza dogru yeniden bunu kullanabilirim.

John Frieda Shine Shock: Bitirdim ama o kadar luzumsuz bir urundu ki; isilti filan da verdigi yok bence. Yeniden almam. John Frieda sevdigim bir marka ama bazi urunleri gercekten gereksiz. En azindan benim icin.






You Might Also Like

4 yorum

  1. Yazın üzerine ROC makyaj temizleyiciden alacağım, umarım bulabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım sen de benim kadar seversin:-)

    YanıtlaSil
  3. roc benı sasırtıyo bı ıkı yerden de güzel yorumlar duydum
    sans mı versek?

    YanıtlaSil
  4. geçen gün stilgiyin'den o peelingden ben de almıştım. ben de ilk defa denedim ama beklentimi karşılamadı.

    YanıtlaSil

Labels