MAC ProLongwear Concealer ve Fondoten

Perşembe, Kasım 15, 2012

Merhabalar



Uzuuuun zaman once aldigim ama pek de kullanmadigim iki urunden bahsetmek istiyorum. Yanlis hatirlamiyorsam 2-3 yil once cikmisti bu serinin urunleri. Ben de o donem aldim, kapaticiyi o donem cok kullandim ama sonrasinda ihtiyac duymamaya basladim. Fondotene gelirsek, gunluk hayatta cogunlukla makyaj yapmaya useniyorum eger usenmezsem de bb krem yada renkli nemlendirici suruyorum yetiyor. Bu iki urun de oldukca yogun ve kapaticiligi fazla. Bu da maalesef gunluk makyaj icin benim yuzumde yeterince dogal gorunmuyor. Benim cilt tipim normal-karma arasi gidip geliyor. Havalar soguksa kuruya donuyor, bu urunler biraz daha karma-yagli ciltlere uygun.


NW 25 Concealer


NC 25 Fondoten


Sadece nemlendirici surulmus makyajsiz, uykusuz yuz.


Beauty blender yardimiyla fondoten ve concealer surulmus yuz. Beauty blenderla surunce bir parca daha seffaf ve dogal bir sonuc veriyor ama yine de bence fazla yapay gorunuyor. Ben daha dogal ve saglikli, biraz da glowy bitisli fondotenlerden hoslaniyorum iyice emin oldum. Bir de bu fondoteni surmeden once cildinizin duzgunce nemlendirilmis oldugundan emin olun, hatta peeling yapin vs. Yoksa iyice pul pul gorunuyor, elbette cilt tipi bana benzer olanlardan bahsediyorum.

Concealer fondotene gore daha yumusak ve basarili bence. Bende kesinlikle cizgilere dolmuyor, sasirtici bir sekilde kuruluk yapmiyor.



Son olarak allik, rimel, gloss, kaslara biraz sekil, gozun icine kalem, disina kalem surerek renklendim.

Bu urunlerin en buyuk iddiasi 15 saat boyunca kalici olmalari. 15 saat acikcasi yuzumde bekletmedim ama 8 saatin sonunda biraz canliligini yitirmis olsalar da hala yerlerinde duruyorlardi. Ki ben pudrayla filan sabitlemedim zaten kuru durdugu icin. Dolayisiyla kalici fondoten arayanlar memnun kalabilir. Spf 10 gunes korumasi olmasi da bir arti.

Ozetle fondoteni bitirince almam ama concealeri alabilirim.


Makyajda kullandigim diger urunler ise bunlar;

TheBalm Hot Mama allik, Maybelline Colossal Rimel, MAC Instant Gold Lustreglass, Avon Super Shock kalem goz icine, MAC Molasses goz kalemi eyeliner olarak goz ustune, Urban Decay Kas kiti ve Maybelline Kas rimeli.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Blogunu şans eseri keşfettim ve iyiki etmişim :D en kısa sürede tüm yazılarına göz geçireceğimm :))

    YanıtlaSil

Labels