Izlediğim Yeni Diziler - 3

Cuma, Kasım 02, 2012

Ağustostan bu yana, takip ettiğim diğer diziler tatilde oldugundan yine yeni dizilere başladım. Kısa kısa bahsetmek istiyorum ki benim gibi dizi delilerinin merak ettiği varsa işe yarasın. En Sevdigimden baslayip daha aza dogru yazasim var.


Once Upon A Time: Bu dizi gecen yil ilk basladiginda herkesten ovgu dolu sozler duymustum ama fantastik film-kitap ne varsa sevmeme ragmen bu masasli dizi pek bir ilgimi cekemisti. Izleyecek bir seyim kalmayinca bir sans verdim ve tam anlamiy;a ba-yil-dim!! Dizi Lost'un senaristlerinden, tabi umarim finalde herkes isiga yurumez ama simdilik iyi gidiyor. Cocuklugumuzda bildigimiz tum masal kahramanlari bu dizinin icinde. Pamuk prenses, yakisikli prens, kul kedisi, kirmizi baslikli kiz, pinokyo, kotu kralice, uyuyan guzel...ve daha nicesi. Hepsi ayni oranda dizide gorunmuyor, basrol kotu kralice ve pamuk prensesin ama her bolumde farkli masal karakterleriyle tanisiyoruz. Kotu kralicenin lanetiyle hepsi gunumuze gelmisler ve gercek kimliklerini hatirlamiyorlar. Dizi hem bu dunyada olanlari hem flashbacklerle masal dunyasindaki hayatlarini gosteriyor. Ne kadar ozetlemeye caslissam da yeterince anlatamadim, bir sans vermenizi tavsiye ederim. Izleyip begenmeyen kismeyi gormedim simdiye dek.


2 Broke Girls: Benim komedi dizileriyle pek aram yoktur esasen. Yillardir aliskanlikla bir How I Met Your Mother izlerim hepsi o. Suratsiz, soguk biri oldugumdan gulduruklu seylerle ilgilenmem, yada ilgilenmezdim. Gecenlerde bir sey beklemeden bu diziyi actim, nasil sevdim nasil begendim. 20 dakikalik kisacik bir dizi o yuzden cok hizlica bir sezonu bitirdim ben. Max fakir mi fakir, agzi bozuk, eglenceli bir garson kizdir, babasi tum ulkeyi dolandirip hapse dusunce bes parasiz ortada kalan Caroline ile tanisip onu evine alir ve beraber bir cupcake sirketi kurmaya karar verirler...sonrasi olaylar olaylar. Klisesiz ve pek bir eglenceli bir dizi bu, coook cok seviyorum.


Girls: Ismine ve posterine bakinca bir Gossip Girl sanmak olasi ama no! Gossip Girl ve Sex and the City ne kadar Manhattan'sa Girls bir o kadar Brooklyn. Zengin degiller, guzel degiller, muhtesem ask ve seks hayatlari yok, is bulma sikintisi yasiyorlar, herkes birininin sevgilisiyle yatmiyor, her zaman pur makyaj kusursuz gorunen gercekustu dizi karakterlerinden degiller, muhtesem evlerde yasamiyorlar ve cok gercekler. 23-24 yasinda bir genc kadin hangi sorunlarla mesgulse onlar da onunla mesgul. Ikinci sezonu ocakta baslayacak olan Girls'u herkes sevmeyebilir ama ben cok sevdim. Ilk birkac bolum acaba dedim ama sonrasi cok hostu. Sans verebilirsiniz.


Don't Trust the Bitch in Apartment 23: Komedi izlemeye baslamisken bir de buna sans vereyim dedim. Bir apartmanin 23 numarasinda yasayan Chloe tam anlamiyla bir "bitch" tir. Newyork'a kucuk sehirlerden gelen masum ve saftirik kizlari ev arkadasi olarak alir ve dolandirip evden atara. Fakat Newyork'a calismaya geldigi gun hem evini hem nisanlisini, hem isini kaybedip Chloe ile ev arkadasi olmak zorunda kalan June biraz daha dayanikli cikar. Eglenceli bir dizi ama 2 broke girls kadar degil. Yalniz dizinin adi bence pek bir guzel.


Continuum: Fringe artik final yapacak, zaten iki sezondur berbat gidiyor ve sirf aliskanliktan takip ediyorum deyip yeni bir bilim kurgu dizisi arayisina girdim ve Continuum'a basladim. Dizi gelecekte geciyor, tarihi hatirlayamadim acip da bakamaya usendim ama 2070 civari olsa gerek. Dunya buyuk sirketlerin yonetimi altina girmis, bir suru aksilik olmus, halk fakir ve mutsuz. Bir grup anarsist de bir teknoloji gelistirip gecmise giderek buyuk sirketlerin dunyayi kontrol etmelerine sebep olan olaylar zincirini degistirmeye calisacaklar fakat gecmise gdierken bir kaza sonucu isine asik bir kadin olan basrol ajan hanim da araya karisiyor. Geldikleri tarih 2012, anarsistler planlarini uygulamaya calisirken ajan da onlari yakalayip kendi tarihine donme derdinde. Yani simdi mantik olarak bizim bu basrol ajanin tarafini tutmamiz gerekmiyor mu? Bence anarsistler hakli! Elbette ki dunyayi buyuk sirketlerin yonetmesi kabul edilemez bir sey, salak mi bu senaristler hic anlamadim. Anarsistlerin tarafini tutarken basrolun maceralarini izlemek de cok sikiciydi, bes bolum sonra biraktim.

Siz ne izliyorsunuz bu ara? Dizi tavsiyelerine hep acigim.

Sevgiler.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Bu yıl dizilere çok zaman harcadığımı düşünüp Digiturk aboneliğimizi giriş pakediyle değiştirttim, izlediğim bir çok diziyi bıraktım :) İnternetten devam ettiklerim Once Upon A Time ve Hart of Dixie ama Revenge ile PanAm de fırsat buldukça göz atmak istediklerimden; sen zaten bunların 4ünü de izliyorsun sanırım? Bir de The Closer ile CSI:NY polisiye özleyince güzel gidiyor...

    YanıtlaSil
  2. Ben de Closer'a bayılıyorum ama malesef bu sene bitti. Yine de baştan izlenebilecek bir dizi.2 broke girl bence de çok başarılı.Senin tavsiyelerini deneyeceğim ben de bugün:)

    YanıtlaSil
  3. Asli evet ben Revenge ve PAn am''i izledim Revenge'e hala devam ediyorum pek guzel bence, ask entrika:) PAn am de harikaydi ama ikinci sezon onayi alamadi kaldi oylece:(

    Amethyst bak Closer'i ikiniz de tavsiye etmissiniz merak ettim, belki vakit bulunca bir denerim, cok tesekkurler:)

    YanıtlaSil

Labels